Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

On-line rozhovor s U:fonem. Ptejte se na vše, co vás zajímá

Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz
velikost textu:
vydáno 28.11.2007 14:00
Hostem redakce Mobil.cz budou tentokrát zástupci nejmladšího mobilního operátora U:fona. Ti budou odpovídat na vaše dotazy od 13:00. Pozvání přijala Jana Studničková, tisková mluvčí operátora, a Marek Sláčík, výkonný ředitel pro marketing, prodej a péči o zákazníky.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 28. listopadu 2007 do 15:00

OTÁZKA: Dobry den, vybrala jsem si u Vas zakladni internet, tato sluzba je absolutne nevyhovujici. Kdyz jsem pozadala o zmenu na fofr internet byly mi oznameny tak nehorazne podminky, ze jsem se rozhodla s Vami ukoncit veskere styky. Znamena to, ze jakmile ulovite zakaznika pak uz o nej nemate zajem???? Zakaznicka linka je u Vas naprosto neprofesionalni. Lucie Radonska
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, U:fonův internet a Fofr internet jsou dvě naprosto rozdílné služby s rozdílnou cenou, takže pokud jste se rozhodla pro jiné řešení, je to vaše svobodná volba. Přejeme vám i ostatním čtenářům, účastníkům této diskuse, abyste byli s kvalitou i cenou svých telekomunikačních řešení vždy spokojeni a děkujeme za zajímavou diskusi! Nyní, po téměř čtyřech hodinách, máme zodpovězeny VŠECHNY dotazy, tak snad jste se něco dozvěděli :-) Hezký den přejí Jana Studničková a Marek Sláčík 28.11.2007 17:50

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.