On-line rozhovor s U:fonem. Ptejte se na vše, co vás zajímá
vydáno 28.11.2007 14:00
Hostem redakce Mobil.cz budou tentokrát zástupci nejmladšího mobilního operátora U:fona. Ti budou odpovídat na vaše dotazy od 13:00. Pozvání přijala Jana Studničková, tisková mluvčí operátora, a Marek Sláčík, výkonný ředitel pro marketing, prodej a péči o zákazníky.
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 28. listopadu 2007 do 15:00
OTÁZKA:
Dobrý den. Budete nabízet ke službě Ufonův fofr internet i statickou IP adresu. Děkuji za odpověď.
Pavel Tichý
Pavel Tichý
ODPOVĚĎ:
Pane Tichý, odpověď je ANO... pracujeme na tom
28.11.2007 16:31
OTÁZKA:
Dobry den. Casto se zde mluvi o tom, ze vase sluzby po zakoupeni a aktivovani nefunguji, ja mam stejnou zkusenost. Zda se vam to normalni?
Bizi
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, normální to není, ale pokud srovnám situaci dnes s našim spouštěním sítě v létě, domnívám se, že jsem již překonali porodní bolesti a situaci jsme stabilizovali....také zpětná vazba zákazníků, kteří se rozhodli využít našich služeb v poslední době to potvrzuje
28.11.2007 16:35
OTÁZKA:
Dobrý den.Zajímalo by mne,kdy pokryjete území Těšínska.Děkuji.
René S.
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, vývoj plánu pokrytí je možné sledovat na našem webu, obecně ale platí, že pohraniční oblasti budou zřejmě pokrývány až jako poslední. Je to z důvodu nutnosti koordinace šíření signálu přes hranice území ČR, což není ani tolik náročné technicky (to bychom nikdy nemohli dosáhnout plného pokrytí), ale spíš administrativně.
28.11.2007 16:35
OTÁZKA:
Dobrý den,nebylo by u fofr internetu malým softverovým zásahem vylepšit funkci tak aby příchozí hovory vyzváněli?
Petr Hanuš
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, to by se nám taky líbilo :-) Už jsme vznesli takový požadavek na výrobce a snad se to podaří zařídit.
28.11.2007 16:37
OTÁZKA:
Proč není na mapach pokŕytí nejvetši detail pokryt. Již jsem se na to nekolikrát ptal a nebylo my odpovězeno. Děkuji
Ondřej Čenovský, DiS.
ODPOVĚĎ:
Mapa pokrytí ukazuje pouze počítačový model na základě plánu výstavby základnových stanic, nikoli přesnou realitu. Díky odchylce, se kterou každý takový model pracuje, by pak už byl velký detail hodně zavádějící.
28.11.2007 16:41
OTÁZKA:
Tak mi teda řekněte, kdo mi vypil ten rum ve špajzu?!
Wes Parmalee
ODPOVĚĎ:
My to nebyli, ale určitě by se nám tu u klávesnice hodil, v iDNESu jsme dostali jen vodu a kafe :-)
28.11.2007 16:42
OTÁZKA:
ste levnější a kolik než ostatní ?
Tom Kopecký
ODPOVĚĎ:
dobrý den, záleží s kým nás chcete srovnávat... pokud ale mám uvést konkrétní příklad, Fofr Internet (594Kč měsíčně) je při srovnatelných rychlostech za poloviční cenu ve srovnání s Tmobile 4G Premium (1189Kč měsíčně)....U.fonův telefon (296Kč měsíčně + volání v síti zdarma) ve srovnání s O2 Standard za 403Kč mesíčně....mohu pokračovat
28.11.2007 16:43
OTÁZKA:
Dobry den, chtel bych se zeptat, zda je Vase sluzby mozno pouzivat i na jinych platformach - Linux (napr.na HW Apple).
Zda je na instalacnim CD nabidka "ovladacu", prip zdrojovych kodu ovladacu ke zkompiovani. Dale bych se chtel zeptat, zda nezvazujete nabidnuti zarizeni, ktere by melo misto USB portu Ethernet. Dekuji za odpoved Vyhnal Z.
Vyhnal Z.
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, ano, Linux i Apple podporujeme, ovladače jsou ke stažení na www.ufon.cz. Wi-fi router uvedeme do konce roku, brzy snad bude k nahlédnutí tady na Mobil.cz :-)
28.11.2007 16:44
OTÁZKA:
Dobry den,
mam otresnou zkusenost z teto nedele, kdy jsem svoji kamaradce v Hradci Kralove zakoupil sluzbu Ufonuv Internet, jednak nam na prodejen Electroworldu dali CD s drivery ke staremu typu telefonu (ne LG), nasledne kdyz jsem to zjistili a opetovne tam prijeli, tak zjistili, ze CD nemaji a stahovai driver z Vaseho webu. V krabicich byl jen modem, nebyl tam navod a nebylo CD (rozbalili pred nama dve zapecetene), nasledne se nam nepodarilo sluzbu nainstalovat na WIN2000 a Vas help desk kamaradce rek, ze tam neni od toho, aby radil jak resit problemy s instalaci. Pokud tedy do pristi nedele problem nevyresime, kamaradka modem vraci. Petr 776 147254 - mi mohou Vasi technici zavolat, pokud si chteji spravit reputaci
Petr
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, toto skutečně není akcpetovatelné chování...prosim o detaily na redakce@mobil.cz, rád bych se na toto jednání podíval osobně, ted se Vám mohu jen omlouvit
28.11.2007 16:45
OTÁZKA:
Chci mobila s paušálem u vaší firm. Co mám pro to udělat?
Mge. Malec L.
ODPOVĚĎ:
počkat si do příštího roku, kdy bychom již měli býs schopni uspokojit vaši poptávku:-)
28.11.2007 16:46
OTÁZKA:
Dobrý den, zajímá mě, jaké komplexní služby jste schopni nabídnou firemním zákazníkům. Zatím vím, že nabízíte jen internet, a to ne v příliš dobré kvalitě.
Předem Vám děkuji za odpověď.
Honza
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, na komplexní nabídce pro firemní klientelu pracujeme a už v prvním čtvrtletí příštího roku nabídneme řadu služeb speciálně pro firmy, jako např. wi-fi router, VPN, pevná IP adresa či CDMA brána do pobočkových ústředen atd., zkrátka komplexní řešení pro podnikatelskou klientelu.
28.11.2007 16:47
OTÁZKA:
Dobrý den. Uvažoval jsem o vašem fofr internetu ale bohužel mě odradila cena zařízení pro příjem bezdrátového spojení. Trošku naivně jsem předpokládal, že všechno toto potřebné zařízení bude v rámci smlouvy na dobu určitou zdarma. Bohužel jsem nucen hledat alternativu u konkurence.Dotaz plánujete poskytovaní hardwaru zdarma do budoucna? Děkuji za odpověď
Jakub Maníček
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, pokud nám nákupní ceny HW od výrobců toto umožní, určitě tak uděláme... ale cena služby není jen o HW, ale také o měsíčním paušálu... doporučuji si propočítat celkovou částku, kterou za službu zaplatíte
28.11.2007 16:49
OTÁZKA:
kdy spadne asteroid na nasi planetu
sten
ODPOVĚĎ:
dobrý den, doporučuji se obrátit na odborníky v NASA, náš U:fon přišel "v míru", aby nabídnul dostupnější neomezenou komunikaci:-)
28.11.2007 16:51
OTÁZKA:
Dobry den,
mate nebo planujete i nejakou specialni vanocni nabidku na fofr internet?
Tomas
ODPOVĚĎ:
Dobrý den, letos bohužel žádnou vánoční nabídku na Fofr internet nemáme, ale i bez ní je náš Fofr (měřeno poměrem výkon/cena) pořád to nejlepší na českém trhu ;-)
28.11.2007 16:51
OTÁZKA:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda v dohledné době plánujete zvýšení rychlosti připojení či navýšení limitu přenesených dat (FUP) u služby u:fonův internet. Děkuji
faith
ODPOVĚĎ:
dobrý den, myslím, že najdete odpověď na Váš dotaz v již publikovaných odpovědích
28.11.2007 16:52
předchozí | ... 2 3 4 5 6 7 8 ... | další |
Upozornění
Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.