Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

On-line rozhovor s U:fonem. Ptejte se na vše, co vás zajímá

Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz
velikost textu:
vydáno 28.11.2007 14:00
Hostem redakce Mobil.cz budou tentokrát zástupci nejmladšího mobilního operátora U:fona. Ti budou odpovídat na vaše dotazy od 13:00. Pozvání přijala Jana Studničková, tisková mluvčí operátora, a Marek Sláčík, výkonný ředitel pro marketing, prodej a péči o zákazníky.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 28. listopadu 2007 do 15:00

OTÁZKA: Dobrý den! Mám k Vám pro mne zajímavou technickou připomínku. Po cca 20 minutách vyzvánění jsem byl přepojen na Vaši velice milou a i ochotnou operatérku. Sdělil jsem jí,že chci dceři pořídit Ufonův internet s tím, že ho potřebuje provozovat na privátě v místě střední školy, kterou studuje. Veškeré papíry vč. faktur že chci řešit z domova (100 km od školy) a internet dle mapy pokrytí nevykazuje v místě ubytování možnost internetu. Domů přístroj nelze zaslat, propadla by 14 ti denní zkušební doba, musí se tedy zaslat dceři do školy. Operátorka mi sdělila, že vše proběhne tak, jak jsem chtěl. Ovšem přístroj dceři na poště v místě školy nevydali, neboť zásilka byla do mých rukou. Opět jsem se telefonicky zkoušel asi 30 min dovolat na operatérku. Když jsem se dovolal, zjistil jsem, že volám špatné oddělení a mohl cca znova 15 min. zkoušet jinou operatérku. S tou jsem se už konečně domluvil, že mnou požadovaná varianta zkoušky internetu v místě školy dcery nelze tak jednoduše provést a tím jste mne přinutili cestovat autem 100km , přístroj vyzvednout na poště, instalovat v místě, kde dcera ve škole bydlí a požádat o zprovoznění. Bylo mi sděleno, že se tak stane do druhého dne. Na moji žádost, že jsem 100 km od místa bydliště a čekám na zkoušku funkčnosti jste už slyšeli a cca po 2 hodinách jsem konstatoval, že Ufonův internet v daném místě funguje. To jsem rád. Dosud však nemám dořešenu otázku faktur za provoz, neboť dodání faktur do ubytování dcery není možné (nemají schránku ani možnost přebírání pošty). A tak konečně můj dotaz! Proč musí být dodací pošta na dokumenty vč. faktur stejná s místem dodání přístroje a navíc pokud přístroj při převzetí zaplatí dcera vč. prokázání svojí totožnosti OP a faktury musí být zasílány na stejné místo převzetí. Případ je komplikovanější, hodně jsem ho zkráti. Kozák, Mostek
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, při objednávce si můžete zadat fakturační adresu a instalační adresu (tedy dvě různé) a libovolnou z nich pak jako místo pro doručení zásilky. Zřejmě tedy došlo k medorozumění, kdykoli ale můžete fakturační adresu změnit. 28.11.2007 17:32
OTÁZKA: Zdravím po objednání Vaší služby mi bylo sděleno že do dvou dnů bude fungovat,, nestalo se tak a proto jsem volal na Vaší linku kde mi bylo sděleno, že se na tom pracuje a ať zavolám večer, večer mi bylo řečeno ať zavolám ráno, ráno ať zavolám večer, o náklady na telefon Vás hodlám žalovat. Služba fungovala cca od 20. minulého měsíce ale na fakturujete mi od 15. Zajímalo by mě jak můžete takto přistupovat, Víte že nestíháte a nesplňujete slíbené podmínky (jak rychlost aktivace tak rychlost internetu) a ještě máte tu drzost mi vyfakturovat několik dní navíc! A pochybuji že jsem v tomto ohledu jediný oprávněně nespokojený zákazník. Martin Burkert
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: toto je jednoznačně pochybení konkrétního pracovníka... za to se samozřejmě omlouvám, podstatné je, zda jste spokojen se službou 28.11.2007 17:32
OTÁZKA: Zdravím, ještě jeden dotaz bych měl,, O2 prodává ke svým CDMA modemům směrové antény pro zlepšení signálu,, existují nějaké pro Váš? Martin Burkert
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, s uvedením nových modemů, které budou umožňovat externí antény, počítáme do cca dvou měsíců, směrové antény ale neuvedeme. 28.11.2007 17:34
OTÁZKA: Dobrý den,neuvažujete o zřízení funkce exprestechnika na prověřování stížností na signál?Stačí jen měřák signálu a tento člověk by expresně objížděl zákazníky a uznával či zamítal reklamace.Sem ochoten to dělat:-) Hanuš
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: prosím, ozvěte se na email v sekci pracovních nabídek na naší webo stránce 28.11.2007 17:34
OTÁZKA: Dobrý den, zajímá mne, zda je u Vašeho fofr internetu možné získat vlastní pevnou IP a zda jsou u Vás nějak omezovány virtuální privátní sítě VPN. Děkuji za odpověď. JK
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: dobrý den, pracujeme na uvedení, předběžně Q1 2008 28.11.2007 17:36
OTÁZKA: Co rooming jak bude ufon resit volani ze zahraniči do CR. dekuji xyz
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, zatím to není aktuální, ale se spuštěním mobilního volání nabídneme i technické řešení pro roming. 28.11.2007 17:36
OTÁZKA: Dobrý den. Se službami jsem nanejvýš nespokojen. Bydlím 4km od Pardubic (směr Přelouč)- bylo mi při prodeji deklarováno, že v Pradubicích a okolí je signál vůbec nejsilnější. Skutečnost je však právě opačná, ba žalostná. Služba fungovala uspokojivě snad jen prvích 14 dnů. Se současnými zkušenostmi bych si váš produkt již neobjednal. Připojení neustále "padá", přihlášení do mailu trvá klidně 10 minut a pak to stejně "spadne". Na zákaznickou linku je téměř nemožné se dovolat a když, tak za cenou neuvěřitelných čekacích dob kdy se sluchátkem v ruce stráví uživatel i několik desítek minut. Deklarované rychlosti připojení nejsou reálné, ve skutečnosti se rychlost pohybuje na cca desetině inzerované rychlosti. Nespolehlivost a neserioznost - to jsou charakteristiky vaší služby. Zajímá mne tedy, jak a zda to vůbec hodláte řešit. Předem děkuji za odpověď, za služby mnou zaplacené a vámi "dodávané" si poděkování nezasloužíte. Karel Karel
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, myslím, že by to již mělo být lepší (http://rychlost.cz/poskytovatel-pripojeni/u-fon/)...pokud to ve vašem případě tak není, máte možnost využít prominutí paušálu na 1-3 měsíce, protože se situace bude nadále zlepšovat...doufám, že budete spokojeným zákazníkem U:fona 28.11.2007 17:37
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych jsem se Vás zeptal na provozní věc. Jakým podílem jsou u Vás ve firmě bývalí zaměstnanci Vodafone, T-Mobile a Eurotelu + ostatní, kteří ve vyjmenovaných telekomunikacích nepracovali? Díky:) Vodafoun
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, pro spuštění tak náročného projektu, jako je U:fon, jsme samozřejmě potřebovali odborníky, kteří měli s telekomunikacemi zkušenosti, proto u nás pracují lidé ze všech uvedených společností (a ještě i z jiných, neuvedených ;-). Podíl by se určoval těžko, ti zkušenější už stejně prošli více z nich :o) 28.11.2007 17:39
OTÁZKA: A kolik vyvrhelu z UPC - Vavrica, Janatova, a pod to je jedno
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: netuším, co Vás konkrétně vede k této reakci... "vyvrhele" do naší firmy nepřijímáme 28.11.2007 17:40
OTÁZKA: Dobrý den, nechystáte spuštění starých NMT sítí? Nás sběratele by to velice potěšilo :) Díky za odpověď Sběratel
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: nechystáme, pracujeme s nějmodernější technologií...ta se ale dá sbírat také:-) 28.11.2007 17:41
OTÁZKA: Když čtu dotazy, ptvrzuje se, že Váš zaměstnavatel jsou tuneláři. Kam odjedete (Bahamy, Seychely atd.)? A nebo Vy tady s námi zůstanete? Jarda
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Když nám je Země malá, my pojedeme domů k U:fonovi! (A pak že neodpovídáme na všechno;-) 28.11.2007 17:42
OTÁZKA: Moravskoslezský kraj je nejdynamičtěji rozvíjející se kraj v ČR. Bohužel, Vaše pokrytí tohoto kraje (ve srovnání s ostatními) je velmi slabé,zejména oblasti na západ a sever od Ostravy. Je to součást Vaší obchodní politiky? Ve Vaší nabídce postrádám přístroje se standardní výbavou - například žádný nemá ethernetový výstup (PC síť) a vstup pro vnější anténu,což by v mnoha případech zlepšilo příjem. I to je záměr nebo plánujete i kvalitnější přístroje? Mám totiž PDA a to na Vše zařízení nejde nijak připojit... Komenski
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Konkrétní pokryté lokality jsou zejména ovlivněny dostupností lokalit pro umístění naší technologie...není to záměr, osobně z tohoto kraje pocházím a situace s pokrytím mě netěši třeba také proto, že bych chtěl naše služby pořídit mým rodičům:-) mějte trpělivost, osobně na to dohlížím:-) 28.11.2007 17:44
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě, proč nový, sice virtuální, ale operátor má tak špatné a nespolehlivé callcentrum, kde se člověk dovolá asi za 20 minut a to ještě na podesáté. 2x jsem si objednával Vaši službu a 2x mi přišlo něco jiného. Samozřejmě jsem ztratil nervy a využil jsem sice dražších,ale spolehlivějších služeb konkurence. Pavel
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, mrzí nás tato vaše zkušenost, ale příště už se to určitě nestane - call centrum jsme posílili o 100 %. Ale jinak nejsme virtuální operátor, to je něco trochu jiného. 28.11.2007 17:44
OTÁZKA: Borik nepojede na Seychely.. pojede do Budapesti a Komarna tam mu bude dobře.. Pro Jardu
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: plánování soukromých cest skutečně nechejme na panu Borikovi:o) 28.11.2007 17:45
OTÁZKA: 1/ Jak je mozne ze me po 1 mesici nekdo z pracovniku omylem zrusil muj FOFR internet pro neplaceni? (Dalsi cca 1 tyden trvalo me placene vytelefonovani znovuaktivace) 2/ Proc se neustale snizuje rychlost FOFR internetu, ze nedosahuje vubec deklarovane nabidky (dosahuji max. 100-150kb) Dockam se solidni sluzby za placene penize? (V testovaci dobe byla rychlost dobra.) 3/ Proc nejde v prubehu pouzivani FOFR internetu telefonovat? Nabizite dve sluzby jak inzerujete nebo jen jednu? 4/ Modem FOFR internetu nejde propojit s PC tak aby byl nahlas zvuk a zvoneni telefonu. Pro prichozi hovory je tak telefon naprosto nepouzitelny! Nebudete zdarma dodavat propojovaci kabel z modemu do mikrofonove zdirky PC? Nebo vymenu za jiny typ modemu? 5/ Momentalne me u FOFR internetu telefon hlasi "odchozi hovory jsou zakazany, mate povoleny pouze prichozi hovory" (a zvoneni tech prichozich neslysim)- vasi technici si s nastavenim nevi rady. Nemohu pouzivat 1/2 zaplacenych sluzeb, prijde vam to normalni? 6/ Kdy se dockam pristupu na sve nastaveni sluzeb, mesicni vypisy vyuctovani,... pres internet? 7/ Rozsirite kapacitu a provozni dobu infolinky? Je to zoufale se vubec dovolat, natoz vyresit body uvedene vyse. Lukas R.
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: dobrý den, myslím, že jsme již v naších odpovědích na vaše připomínky odpověděli ....domnívám se, že jak síť tak zákaznické centrum je nyní ve výrazně lepší situaci...doufám, že i vy budete spokojen 28.11.2007 17:47

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.