Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

On-line rozhovor s U:fonem. Ptejte se na vše, co vás zajímá

Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz
velikost textu:
vydáno 28.11.2007 14:00
Hostem redakce Mobil.cz budou tentokrát zástupci nejmladšího mobilního operátora U:fona. Ti budou odpovídat na vaše dotazy od 13:00. Pozvání přijala Jana Studničková, tisková mluvčí operátora, a Marek Sláčík, výkonný ředitel pro marketing, prodej a péči o zákazníky.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 28. listopadu 2007 do 15:00

OTÁZKA: Proč neodpovídáte postupně na všechny dotazy, ale přeskakujete a vybíráte si jen některé? Lenka
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Klasická otázka, která nemůže v žádné diskusi chybět :-) Snažíme se co nejméně opakovat, taky jsme tu už tři hodiny namísto plánované jedné, otázek je prostě moc. Ale žádnému tématu jsme se nevyhnuli. 28.11.2007 16:54
OTÁZKA: Jsem vaším klientem, potřeboval jsem pouze odeslat občas z domova mail a tak jsem volil základní internet. Přenosová rychlost je buď na minumální garantované hodnotě nebo pod ní, domovská stránka se zobrazuje 3 minuty , někdy i déle. Je toto možné podle Vás považovat za standardní službu ?? Zdeněk M
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Podle toho co popisujete to není standardem, U:fonův internet by měl nabídnout v průměru rychlosti mezi 30-50kbps... nevím, v jaké lokalitě službu používáte, ale určitě máte možnost službu reklamovat či vrátit, pokud s ní nejste ve vaší lokalitě spokojen 28.11.2007 16:54
OTÁZKA: Kdy bude U:fon nabizet pevnou verejnou IP adresu ? Michal
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: V prvním čtvrtletí 2008. 28.11.2007 16:54
OTÁZKA: Dobry den je mozne u vas zarizeni si pucit na jeden tyden na vratnou zalohu bez podpisu zavazne smlouvy na otestovani nase firma vyuziva O2 CDMA a vazne jsme zauzovali jak snizit nase naklady a priznam se ze porizovat zarizeni a pak je vracet pres vasi zaruku spokojenosti je dost zdlouhave a nepruzne reseni a hlavne administrativne neslucitelne s ISO v nasi firme schvalovani smluv. Predstava ze nase firma odkoleckuje smlouvu pak se uzavre a nakonec vypovi mi neprijde moc vhodna. A takovy pripad asi maji vice firem v CR co je odradi vase poskytnuti sluzeb diky nepruznosti vasi firmy. David
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, pokud kontaktujete naše obchodní oddělení pro firemní zákazníky, rádi s Vámi zařízení otestují (jan.suchanek@ufon.cz) 28.11.2007 16:57
OTÁZKA: Dobrý den. Slyšel jsem, že používáte nejnovější revizi CDMA se kterou ještě ve světě není tolik zkušeností. Je logické, že rozjíždějící firma s tím (potažmo i s firemními procesy) bude mít určité problémy... Proto držmí palce, ať vše brzy dotáhnete ke spokojenosti klientů :-) Martin
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Děkujeme, opravdu není jednoduché během jediného roku vybudovat z ničeho telekomunikační firmu s desítkami tisíc zákazníků. Je za tím určitě nejen pevná vize, ale obrovský kus práce všech našich zaměstnanců, kterým patří uznání především! Díky! 28.11.2007 16:58
OTÁZKA: Dobrý den, zajímaly by mě plány na rozžiřování pokrytí, a hlavně, kapacity sítě. Druhý měsíc jsem (nespokojeným) uživatelem fofr internetu, leč slibované rychlosti uploadu 400-700 jsem dosáhl pouze jednou ve 3 ráno... Bežná rychlost do 100kilo, převážně však kolem 30-40 což je zatraceně málo. Už jsem začal uvažovat i o podání podnětu k ČTÚ, ale zatím mé nervy jsou silnější než chuť to řešit. VF
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, doufám, že se situace i u vás již zlepšila... pročtěte moje odpovědi v diskusi, již jsem se k tomu vyjadřoval....samozřejmě že budeme i nadále intenzivně zlepšovat pokrytí, ale také kapacitu sítě...můj odhad je do 3 měsíců zlepšení, rád bych, aby jste byl spokojeným zákazníkem U:fona 28.11.2007 16:58
OTÁZKA: Dobrý den.Co je pravdy na tom,vysílače U:fonu ruší příjem TV vysílání?Děkuji drakon5
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Už jsme odpovídali, ano, může se to stát, okamžitě to vždy vyřešíme, není to ale jen náš problém, každý operátor to při stavbě sítě zaznamená, ovšem málokterá stavba sítě je tak sledovaná, jako U:fon ;-) 28.11.2007 17:00
OTÁZKA: V červnu jsem si objednal službu fofr internet. V červenci jsme ji spustili, ale po mnoha telefonátech na linku jsme ji nebyli schopni zprovoznit,nakonec po domluvě s operátorem jsem modem začátkem srpna vrátil. Dodnes mi však přes mnoho telefonických urgencí nepřišli peníze zpět. A na emaily mi nikdo neodpovídá. Děkuji za vysvětlení. Karel Břicháček
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: prosim pošlete mi detaily na redakce@mobil.cz, ať to dořešíme....vracení peňez by melo fungovat do 21 dní od vrácení služby a proces již v současné době funguje standardě bez obtíží 28.11.2007 17:00
OTÁZKA: Ahoj ufone, co si myslis o registrovanem partnerstvi a adopcich deti homosexualnimi pary? Diky za odpoved. R
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Obecně je to u vás s partnery a dětmi daleko jednodušší než u nás, takže zatím si to užívám :-) 28.11.2007 17:02
OTÁZKA: Dobrý den.Jak to bude s možností Vaší sítě a posíláním a přijímáním faxových zpráv? Dostávám od vašich pracovníků protichůdné odpovědi. Pokud ano, jaký je horizont spuštění této služby? Děkuji Pavel U. Pavel U.
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den Pavle, již velmi brzo uvedeme na trh zařízení, které fax umožní. 28.11.2007 17:02
OTÁZKA: Dobrý den,jsem jeden z vašich zákazníků,rád bych se zeptal proč nebo jestli na svých internetových stránkách bude nám uživatelům k dispozici "osobní konto" ke kontrole přenesených dat a podobných věcí, a zárověň si většina uživatelů stěžuje na to že u:fon na svých stránkách nemá vlastní fórum pro názory a pomoc zákazníkům. Děkuji za odpověď. Daniel Kocum
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: již bylo odpovězeno, odpověď je ANO, ale až příští rok...pracujeme na tom 28.11.2007 17:03
OTÁZKA: Pri spusteni site U:fon pro mne byla velkym sokem cena modemu, ktery je prodavan za tisicove castky v dobe, kdy ostatni operatori rozdavaji modemy za korunu. U:fona jsem si chtel poridit, ale cena modemu je odrazujici. Co s tim ? Michal
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: cena modemu se vám vrátí velmi brzo ve výrazně nižších platbách za měsíční paušály 28.11.2007 17:04
OTÁZKA: Dobrý den, od července sleduji Vašim mapu pokrytí a to sice oblast na západě čech v okolí Toužimi a Žlutic. Ještě v červenci byla tato oblast pokryta v předpokládaném pokrytí za 2 měs. Již uběhlo od této doby 5 měsíců a oblast pokrytá ještě není. Chěl bych tedy vědět, jestli ji v nebližší době pokryjete. Děkuji Michal
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: dobrý den, již jsem na podobný dotaz odpovídal poměrně obšírně, děkuji 28.11.2007 17:04
OTÁZKA: Dobrý den, jsem vaším zákazníkem a přibližně 3 týdny mi téměř nefunguje služba Fofr internet. Po hovoru s infolinkou jsem dostal 3měsíční bezplatné období a bylo mi řečeno, že o problémech na síti se ví a na odstraňování se intenzivně pracuje. Můžu se zeptat, kdy bude služba funkční? Nezdá se mi, že by se něco lepšilo, spíš naopak. Jan Hnilička, Č.Budějovice
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, to, že jste dostal slevu na tři měsíce znamená, že k odstranění problému ve vaší lokalitě by mělo dojít do této doby. Ve většině případů se již situace zlepšila (viz příspěvky o měření rychlosti), bohužel nevím, o jakou lokalitu se jedná a jaký bude vývoj právě u vás. Ale děláme na tom! 28.11.2007 17:06
OTÁZKA: Dobrý den, jakým způsobem školíte své prodejce? Mám tu zkušenost, že váš prodejce zvonil na všechny baráky v ulici a "ukecával" lidi. Bohužel ten člověk zašel tak daleko, že mu nebylo cizí prodat produkt i otci, který má po dvou operacích mozku. Nepřál bych vám potom to vyřizovaní s vaší operátorkou... ph faktor
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: skutečně jsme zaznamenali problémy s kvalitou prodeje našich externích prodejních agentur, ale agentura, která tyto "neplechy" dělala, dostala již od nás výpověď....na našich stránkách máme uveden nás etický kodex a u interních obchodních zástupců jej velmi striktně uplatňujeme 28.11.2007 17:06

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.