Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

On-line rozhovor s U:fonem. Ptejte se na vše, co vás zajímá

Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz
velikost textu:
vydáno 28.11.2007 14:00
Hostem redakce Mobil.cz budou tentokrát zástupci nejmladšího mobilního operátora U:fona. Ti budou odpovídat na vaše dotazy od 13:00. Pozvání přijala Jana Studničková, tisková mluvčí operátora, a Marek Sláčík, výkonný ředitel pro marketing, prodej a péči o zákazníky.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 28. listopadu 2007 do 15:00

OTÁZKA: Dobrý den. Na vašich stránckách (jako všichni jiní provideři) uvádíte "Neomezený vysokorychlostní mobilní přístup k internetu"/"Neomezený přístup k internetu" a omezení FUP 1GB nebo 2GB. Data/internet neomezeně a FUP? To si trochu odporuje nemyslíte? Máte zamčené porty pro stahování přes p2p a nebo se na ně vztahuje FUP? Ještě již zmíněná rychlost chcete říct že rychlost připojení je něco kolem 4Mb+ u produktu fofr internet? Alucard
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, v září jsme navýšili FUP u Fofru na 3G týdně, to je hodnota, která plně odpovídá podle našich průzkumů našim zákazníkům...P2P samozřejmě monitorujeme a pokud by tento provoz začal ohrožovat běžné uživatele našich služe z pohledu kapacity sítě, budeme nuceni omězovat 28.11.2007 16:06
OTÁZKA: Dobrý den, mám fofr internet a často se mi v Praze stává, že signál úplně plný a internetová rychlost nula. Je to v oblasti hlavního nádraží a pak na Praze 9. Naskočí i EVDO, pak vypadne a naskočí 1x a signál je pořád úplně plný, internet totálně zamrzlý. Vyndám USB modem, zandám, opakuju a to třeba 5x, dokud to konečně nejde. Například v Turnově ten problém nemám. A kdy bude signál v Semilech, prosim? Jirka
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, s kolísáním signálu by už nyní neměl být problém, odpovídali jsme výše - optimalizace sítě pokročila a stav ve velkých městech se významně zlepšil. 28.11.2007 16:07
OTÁZKA: Dobrý den jsem Vašim zákazníkem Ufona. Mám od vás pevnou linku(typ telefonu Axestel). O2 telefonicu jsem zrušil -),ale chtěl bych vědět, když budu mít ve dvou letech problém s telefon nepůjde mi. Kde mám uplatnit výměnu telefonu nebo opravu abych nebyl 30dní bez telefonu ? Vaše pobočky davají od tého věci ruce pryč a odkazují na infolinku. Nemůžu být bez telefonů 30 dní tohle je dost nedořešené.díky ital
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, pro tyto případy brzy nabídneme buď zrychlené reklamační řízení nebo výměnu (zapůjčení náhradního přístroje) na dobu vyřizování reklamace ve standardní lhůtě. 28.11.2007 16:10
OTÁZKA: Dobrý den, jsem velmi nespokojeným uživatelem vašeho ninternetového připojení. Ubohá rychlost vašeho Ufon internetu kde se v centru města Karlových Varů se 100% silným signálem pohybuje oko 2-3kbytů/sec. Opravdu si myslíte že je morální klamavou reklamou nabírat klienty a pak tuto službu ještě účtovat ????? děkuji za Váši asertivní odpověd :-( Václav Novák
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, situace ve vaší lokalitě mě skutečně mrzí....nezvývá mi nic jiného, než konstatovat, že pokud nejste spokojen se službou U:fonův internet ve vaší lokalitě a máte zároveň dobré pokrytí, nabídnu Vám možnost službu bezplatně vrátit...prosím o Váš kontakt na redakce@mobil.cz, abychom to mohli společně dořešit 28.11.2007 16:10
OTÁZKA: Dobrý den Stal jsem se uživatelem Vaší služby U:fonův Internet, hned od začátku se vyskytly neustálé problémy, snad první byla chyba číslo 555 vznikající používáním Vašeho připojovacího programu, v chybové hlášce bylo dokonce napsáno kde chyba vzniká. Další problém je že úspěšnost připojení na internet je cca. 50%, jednou se to buď připojí podruhé ne, vzniká klasická chyba „678 vzdálený počítač neodpovídá“. Další chyba je nespolehlivost odesílání emailů – na help lince bylo řečeno že je problém s odchozím serverem a že se problém odstraňuje, ale problém přetrvává. Hodláte tyto problémy řešit nebo budete dělat že o nich nevíte ? Děkuji Roman Kratochvíl
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: To co popisujete je pro mě osobně neakceptovatelné, prosím o kontakt na redakce@mobil.cz, abychom to mohli dořešit 28.11.2007 16:12
OTÁZKA: Dobrý den, domníváte se, že je v pořádku, že dealeři nabízející vaše služby se představují jako Telecom a záměrně zneužívají důvěřivosti starších lidí, kteří se na dnešním trhu neumí zorientovat? Moje babička s vámi podepsala smlouvu v domění, že pouze mění svůj stávající tarif u Telecomu... Zdena
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, už jsme odpovídali, chování prodejců regulujeme prostřednictvím etického kodexu, ale v případě, že je zákazník uveden v omyl, není nic jednoduššího než smlouvu na zařízení, které ještě nebylo aktivováno, zrušit, a to i po telefonu. 28.11.2007 16:13
OTÁZKA: Dobry den. Zajimam se o moznost pripojeni U:fonem v obci Senice u Podebrad: mozna rychlost internetu a dostupne sluzby Dekuji JoBe
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, předpoklad vývoje pokrytí je k dispozici na www.ufon.cz (viz mapa pokrytí). 28.11.2007 16:16
OTÁZKA: Dobrý den, budou mezi Vašimi mobily i odolnější modely pro prácovníky v terénu? Teď je na trhu stále ještě Nokia 5500, nově Sonim XP1, chystá se Samsung M110... Josef Kovář
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, domnívám se, že naše vysílačky, které jsou velmi dobře mechanicky odolné by mohly být řešení pro Vás. Tuto službu uvedeme již velmi brzo....možná že práve toto bude řešení pro Vás 28.11.2007 16:16
OTÁZKA: Dobry den,bude nekdy mozne kontrolovat faktury na vasich www strankach?Ja jako vas zakaznik vyuzivajici mobilni internet se malokdy vyskytuji na adrese trv. bydliste. PS: Klesnou nekdy cekaci doby na vasi infolince pod 15 min? Zdenek Vesely
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: V první půlce příštího roku bychom chtěli spustit internetovou samoobsluhu, tam by měly být i faktury...čekací doby na zákaznické lince jsou již výrazně lepší.. za poslední týden již odbavujeme 80% všech hovorů a průměrná dovolatelnost je 50% do 20vteřin, ale samozřejmě záleží na čase, v které voláte 28.11.2007 16:23
OTÁZKA: Kdy cca doženete v pokrytí O2.To samé by mne zajímalo u kapacity sítě.Jste levní, takže zájem o vaše služby je, ale je problém s kapacitou.Díky za odpověď a ať se daří. DAVID
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, děkujeme za přání, na pokrytí i kapacitě pracujeme (viz dřívější odpovědi), přece jen jsme pořád v prvním roce existence, takže toho máme ještě hodně před sebou :-) Ale to nic nemění na tom, že máme nejrychlejší mobilní internet v ČR a že opravdu intenzivně pracujeme na tom, aby byl co nejdříve dostupný všem. Plné pokrytí budeme mít příští rok, na kapacitě pracujeme průběžně. 28.11.2007 16:24
OTÁZKA: Dobrý den, jak si poradíte s nadměrným zatížením sítí a podle mého s dost neprofesionální komunikací zákazníkem? Honza
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: myslím, že v již uveřejněných odpovědích najdete konkrétní odpověď i na váš dotaz 28.11.2007 16:24
OTÁZKA: Co si mám představit pod neomezeným internetem s omezením 2GB za týden? Honza
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: představme si třeba rychlý mobilní internet s výborným poměrem cena/výkon.... 28.11.2007 16:27
OTÁZKA: Bude nekdy mozno si vybrat mali modem i levnejsim variantam internetu a tim znich udelat mobilni ? David
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Možná vás něčím podobným překvapíme v průběhu přístího roku:-) 28.11.2007 16:28
OTÁZKA: Kdy a komu planujete ufon prodat?co si budem povidat Penta je investicni nikoliv business spolecnost:-) Xpavel
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, v této fázi prodej U:fona skutečně není na pořadu dne. Nyní se soustředíme na vybudování sítě a značky, vývoj a prodej produktů, nastavení péče o zákazníky atd. Ale jestli máte vážný zájem, třeba se dohodneme :-) 28.11.2007 16:30
OTÁZKA: jakou strategii zvolite pro mezinarodni hovorne. Budete vyuzivat VoIP operatory bez moznosti zajisteni kvality nebo se spise zamerite na kvalitnejsi volani a zajistenim napr. prenosu cisla volajiciho? hm
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, naší strategií je nabídnout mimořádně výhodné sazby volání do zahraničí... proto nabízíme zákazníkům prostřednictvím naší služby U.fonův telefon volání do zemí EU na pevné linky za 1,5Kč/min...to mě osobně přijde dost zajímavé..podotýkám, že se jedná o klasické kvalitní hlasové spojení 28.11.2007 16:30

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.