Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

On-line rozhovor s U:fonem. Ptejte se na vše, co vás zajímá

Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz
velikost textu:
vydáno 28.11.2007 14:00
Hostem redakce Mobil.cz budou tentokrát zástupci nejmladšího mobilního operátora U:fona. Ti budou odpovídat na vaše dotazy od 13:00. Pozvání přijala Jana Studničková, tisková mluvčí operátora, a Marek Sláčík, výkonný ředitel pro marketing, prodej a péči o zákazníky.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 28. listopadu 2007 do 15:00

OTÁZKA: Dobrý den, chtěl jsem se zeptat kdy bude od vás poskytovaný internet fungovat i v Českých budějovicích mám ho už 14 dní a zatím jsem frčel tou vaší super rychlostí 1 kb víc to nešlo a vaše operátorka my řekla že máte sít přetíženou tak se ptám kdy se dočkám té fofr rychlosti. Jana Fryšová
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: dobrý den, pevně věřím, že se situace u vás v ČB již zlepšila, dokonce vím, že jsem včera provedli ve vašem regionu upgrade sítě pro zlepšení rychlosti....obecně jdou naše rychlosti strmě nahoru, doufám, že i u vás budeme mít stejnou zkušenost (http://rychlost.cz/poskytovatel-pripojeni/u-fon/) 28.11.2007 17:08
OTÁZKA: Dobrý den, využívám služby U-fonův internet a zatím jsem s rychlostí přenosu celkem spokojena. V dohledné době však plánuji změnit zaměstnání a budu využívat Inernet i doma a potřebovala bych využívat spíše Fofr internet. Je možné nějakým způsobem přejít z uzavřené smlouvy na jednu službu na jinou? Děkuji za odpověď Švrčinová Olga Švrčinová
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: ano, toto možné je, ale budete muset vrátit zařízení na internet a doplatit hodnotu modemu pro Fofr 28.11.2007 17:10
OTÁZKA: Od 13.9.07 mám Váš telefon s internetem.Mám stálé potíže s připojením.Když se mi i podaří připojit často se připojení přeruší a už nelze obnovit,musím restartovat pc.Také rychlost je jen kolem 50kB/s,stahování 5-6.Síla signálu se zdá být dobrá -077.Často se na displeji objeví POHOTOVOST REŽIM a telefon píská. uiblein
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, možná bude problém přímo v telefonu, doporučuji vám kontaktovat naše klientské centrum. 28.11.2007 17:10
OTÁZKA: dobrý den. mam dotaz kdy se zlepší chování k potenciálním zákazníkum. Před několika měsící jsem vznesl dotaz ohledně připojení a podle mapy pokrytí měl byt na požadovánem území signál. Přisla mi odpověd, že až bude v míste pokrytí tak se ozvete. Dodnes nic Vaši operátoři působí naprosto neúrofesionálním dojmem, kdy se to zlepší. cipin
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: troufnu si tvrdit, že se kvalita každým týdnem zlepšuje....zřejmě jsme vás ještě nekontaktovali, protože jsme zatím vaši lokalitu nepokryli signálem, ale musel bych znát detaily vašeho případu 28.11.2007 17:12
OTÁZKA: Mněl jsem dva totožné modemy fofr net jeden je bezchybnej a druhým jsem se nemohl připojit přes dva měsíce, nakonec jsem ho vrátil,v reklamaci jsem dostal nový modem a i přes ten jsem se nemohl připojit.Podotýkám, že oba dva jsem mněl vždy vedle sebe takže nemohla být chyba v PC.Na zákaznické lince nebo co to je za spolek mi řekli, že chyba je u mně.Můžete mi to vysvětlit? Roman Pavlov
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: prosím o detaily na redakce@mobil.cz, takto na chatu váš konkrétní problém nevyřeším 28.11.2007 17:13
OTÁZKA: Dobrý den, pořídil jsem si Váš (fofr internet) a byl to skutečně fofr pomalejší připojení jsem nikdy neměl, navíc jsem musel několikrát restartovat PC než se mi podařilo připojit. Rychlejší je oproti této službě GPRS od mobilního operátora. Můžete prosím odpovědět? Děkuji Skácel Praha
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: myslím, že jsem již na podobný dotaz odpovídal, také doufám, že je to co popisujete již minulostí naše rychlosti jdou díky postupnému ladění sítě nahoru http://rychlost.cz/poskytovatel-pripojeni/u-fon/ 28.11.2007 17:15
OTÁZKA: Dobrý den, jsem uživatelem služby Internet od samotného začátku od června. Služba fungovala 2 týdny (se samovolným odpojováním a připojováním modemu), poté služba začínala být stále víc nepoužitelná a momentálně je stav takový, že je zázrak pokud se na minutu připojím. Při volání na operátora se nebylo možné dovolat, při kontaktování po emailu přišla nic neřešící odpověď, na další maily reakce chyběla, až sem napsal přímo Vám pane Sláčik asi před měsícem. Sice jste slíbil spolu se všemi kolem že brzy bude vše fungovat, zatím ovšem nic nefunguje, pouze mi chodí faktury na službu kterou nemůžu využívat a stále chybí odpověď kdy bude služba funkční. Kromě toho, že bych rád znal odpověď na tuto otázku se zeptám jaký postup byste doporučil podobně postiženým zákazníkům? Jak chcete zlepšit komunikaci se stávajícímmi zákazníky a získat důvěru veřejnosti v souvislosti s negativním doporučením zklamaných zákazníků? Tomas
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, podle toho co píšete může jít o problém s kapacitou sítě ve městech typu Praha, Brno či Ostrava...máte možnost požádat o prominutí měsíčních paušálů a vyčka na zlepšení (odhad do 2-3 mesíců) nebo službu bezplatně vrátit... chceme, aby byli naši zákazníci spokojeni! 28.11.2007 17:17
OTÁZKA: Dobrý den, kdy plánujete pokrytí 98% populace ČR. Honza
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: pokusíme se k němu přiblížit do konce příštího roku:-) 28.11.2007 17:17
OTÁZKA: Kolik Erlangů dokáže obsloužit jedna základnová stanice? Rosomak
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Dobrý den, skutečně nejsem technik, takže se přiznám, že nevím 28.11.2007 17:18
OTÁZKA: Dobrý den, po dlouhých peripetiích jsem se stal Vašim zákazníkem. Mám FOFR INTERNET a s rychlostí jsem celkem spokojen. Co je katastrofa Vaší firmy a důvod, proč přemýšlím o ukončení služby je hrozný přístup call centra a Vašich perátorů. Arogance a neochota cokoliv vyřešit. Otázka zní: víte o tomto problému a v případě že ano, kdy jej hodláte řešit? Kozina
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: O prolému vím a intenzivně osobně řeším...mějte trpělivost...situace se zlepšuje 28.11.2007 17:19
OTÁZKA: ahoj, jak se vede? hide
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: není důležité jak se vede nám, ale to jak se vede našim zákazníkům!!! Popřejme si, aby to bylo jen lepší a lepší...myslím, že mám důvod pro optimismus:-) http://rychlost.cz/poskytovatel-pripojeni/u-fon/ 28.11.2007 17:21
OTÁZKA: Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli budou letos pokrýte obce u Ostravy a taky město Vratimov?děkují! Ladislav Král
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: dobrý den, sledujte prosím naši mapu pokrytí, kde budeme vždy uvádět aktuální prognózu nových základnových stanic k instalaci do 1-2 měsíců 28.11.2007 17:23
OTÁZKA: Dobry den , kdy s vami muzem volat pres mobil? Dekuji Stanislav Dolansky
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: již odpovězeno 28.11.2007 17:23
OTÁZKA: Dobrý den, uvažujete o zvednutí limitu FUP u fofrInternet ? Když ano, bude to aspoň 10 GB. Děkuji. Laco Kajaba
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: mame aktuálně 2G na týden, snad vám bude vyhovovat 28.11.2007 17:26
OTÁZKA: V červnu mi nezván zazvonil u dveří váš zástupce a vnucoval mi UFON, který jsem nechtěla, nechci a nebudu chtít. Spěchala jsem a nemohla jsem se ho absolutně zbavit. Se slibem, že si to rozmyslím, jsem mu mezi dveřmi bohužel podepsala cár papíru - žádost, kterou jsem nemínila využít. Tvrdil totiž, že podpis potřebuje pro šéfa, že u mě byl. Poštou mi pak po čase přišel balík, který jsem si musela jít vyzvednout, byl v něm dle originálních nálepek pravděpodobně telefon, který jsem nikdy nevyužila. Rozhodla jsem se proto balík neotvírat, neb jsem o žádný aparát samozřejmě nikdy nežádala. Nedávno mi z UFONU začaly chodit faktury a včera dokonce na můj mobil! volala arogantní osoba, která tvrdí, že mám platit 3 tisíce a částku na složenkách za službu, kterou jsem nikdy neaktivovala a nevyužila. Aparát jsem doporučeně poslala zpět (opakuji v původním balení, nerozbalený). Žena v telefonu tvrdí, že jsem podepsala smlouvu a mám smůlu. To myslíte vážně? Za těchto podmínek se uzavírají smlouvy? Děkuji za odpověď. Hana Ziková
Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.cz ODPOVĚĎ: Pokud o službu nemáte zájem, samozřejmě nebudete nic platit, od toho je záruka spokojenosti... ¨chceme zákazníky, keří využijí našich zajímavých a dostupných služeb....případně mina piště na redakce@mobil.cz a dořešíme to společně přeji hezký den 28.11.2007 17:31

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.