Šlo o tak trochu posměšnou, i když pro mnohé příznivce Applu vlastně nápomocnou kampaň. Huawei pomáhal lidem čekajícím na nové iPhony třeba v Singapuru nebo Londýně, kde rozdával džus (příhodné synonymum pro energii) trefně „neobsahující ani stopy jablek“ a také powerbaky s odůvodněním, že „je budou potřebovat“.
Huawei využil dlouhodobé kritiky smartphonů od Applu, které oproti konkurentům s Androidem nemají příliš vysoké kapacity baterie. I samotní uživatelé Applu by u smartphonů větší baterii ocenili (více v článku iPhonisté chtějí novou generaci s univerzálním konektorem a lepší baterií). Podle serveru CNET v Singapuru rozdával Huawei powerbanky s poměrně vysokou kapacitou 10 000 mAh.
Huawei celou akci označuje hashtagem #HigherIntelligence, který láká na blížící se premiéru modelu Mate 20. Ten bude vybaven nejmodernějším procesorem Kirin 980 s umělou inteligencí a trojitým fotoaparátem na zádech. Premiéru chystá na 16. října v Londýně, kde se tedy dozvíme, jak konkrétně chce čínský výrobce proti novinkám od Applu zabojovat.
Zároveň se celý boj tak trochu dotýká i zásadní změny v pořadí nejvýznamnějších světových výrobců telefonů. Podle nejnovější zprávy analytické společnosti Strategy Analytics se Huawei se stal světovou dvojkou a odsunul Apple na třetí místo (více v článku Velká věc, Huawei to dokázal a předběhl v prodejích smartphonů Apple).