- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každopádně má pořád Japonsko určitě navrch s automobily oproti korejským ... V tom jsem si zcela jist...
Jste si jisty, ze tak bude i v budoucnu?
Docela špatně napsaný článek plný polopravd a nepřesností. Autor zřejmě jen googlil s translatorem. Třetím rokem v Japonsku, tak snad to trošku uvedu na pravou míru.
Ano, drtivá většina telefonů má logo operátora a ne výrobce. Tradice a odlišnosti trhu. Osobně jsem byl velmi překvapen a ne zrovna mile. Trh se hodně změnil za tu dobu a trošku se to uvolnilo. Dříve byla jediná možnost koupit telefon přes operatora na dva roky se smlouvou. Žádné předplacené karty. A operátor neprodal jen sim kartu. Jiné frekvence znemožňují velmi často koupit telefon v zahraničí. Nemají tu GSM a fungují na jiném lte pasmu. Nové smartphony už jsou na tom teď lépe (přesto moje sony z3 v ČR na lte nepojede o blokaci na Jap. operatora nemluvě). Skoro každý mladší 40 let má buď iPhone nebo Samsung/Sony. Ostatní značky jsou opravdu v malém zastoupení. Oni navíc operátoři většinou nabízí jen max. do deseti modelů, z togo většina novinek v plné palbě. U nás je výběr podstatně bohatší, hlavně ve střední a nižší cenové hladině. Žádné averze k telefonům Samsung si nejsem vědom, nabízí ho všichni hlavní operátoři a rozhodně neodstranuji logo z nějakých žabomyších válek jak autor článku naznačoval.
Tak že by Sony nepatřilo ke špičce si rozhodně nemyslím.
Apple tam evidentně dominuje v prodejích od října kdy asi po dvou letech zarputilého odmítání konečně přišel s větším displayem což způsobilo že Applisti prezbrojili. Nic víc. Nejspíš zase promo Apple
Možná redakce opominula zásadní skutečnost, že v dobách historicky nedávných byla Korea podřízena Japonsku http://cs.wikipedia.org/wiki/Korea a mnozí v Japonsku se s měnícím se vlivem obou zemí (a vůbec i s temnou japonskou minulostí) dosud těžko srovnávají... Zlaté česko-německé vztahy...
V Asii se nesnaší každý s každým, fráze "tvoje dědeček ukrást půda můj dědeček" by se tam mohla říkat místo pozdravu. Nicméně souhlas (viz začátek diskuze).
Ten článek je snůžka domněnek a polopravd.
Kdo si měl možnost oba telefony osahat, tak Sony Z3 je kvalitativně vyspělejší telefon, než S5. S6 oproti S5 postrádá vlastnosti jako IP68 a je spíš krokem vzad. Počkejme na Sony Z4, to rozhodně S6 paramtery i užitnou hodnotoh předčí.
Je pravda, že od doby první Sony Z u vlajkových modelů Sony k výraznější evoluci nedocházelo, ale současně je třeba zdůraznik, že Sony s modelem Z předběhlo funkcemi řadu konkurentů.
Výdrž na baterii mají topmodely Sony jednu z nejlepších a Samsung zaostává. Kvalita provedení a design jakbysmet. Vyladěnost Androida oproti zasekanému Touchwiz taky. Jediný v čem má Sony o malinko horší parametry je kvalita fotografií. U Samsungu v recenzích ukazují hezčí fotky, když vemu S6 nebo Note4 do ruky, tak dvě ze tří fotek jsou máznuté. Se Sony ani iPhonem se vám něco takovýho nestane.
Mno, dejme tomu. Se sony nemám zkušenosti, se SG Note II jen ty dobré. Ovšem, změní se něco Vámi uvedené tím, že utajím jméno výrobce??
Titulek je zavádějící. Z článku vyplývá, že v Japonsku je taková praxe z nějakých historických důvodů obvyklá, takže se rozhodně nejedná oreakci na jeden kkonkrétní model....:-P
Pokud srovnáme poměry na zdejším mobilním trhu obecně, naprosto drtivě zde dominuje značka Apple.
Zdroj: http://mobil.idnes.cz/japonsko-se-stydi-za-samsung-dij-/mob_tech.aspx?c=A150410_152500_mob_tech_oma
Zase nepravda. I přes vydání iP6/iP6+ se podíl iOS propadl k 45% a nyní v Japonsku vede Android.
http://www.macrumors.com/2015/05/06/kantar-worldpanel-ios-android-q1-2015/
Natože tady máte vedle článek, který z této statistiky vychází (jak si vede iOS dobře v EU), tak to se iMobil.cz iPropagandě nehodí asi do zadání z Cupertina, tak nenapíšeme co je nyní realné a dáme tam půl roku staré výsledky a napíšeme lež!
Z tohoto je mi na zdejším serveru k blití. Celí redakce je jen PR pro Agromafii (zprávy + ekonomika) a tady je to zase iMobil. Škoda, kdysi jste byli dobří. Tohle je už ale za hranici únosnosti. Propaganda není zprávařina a opačně!
No,jak tedy chápete větu:" ... naprosto drtivě zde dominuje značka Apple."? Která značka tedy podle vás dominuje na japonském trhu a která značka tam prodá nejvíc mobilů?
V Japonsku odjakživa prodávaj mobily pouze operátoři a pod svým jménem, není důvod, aby to najednou měnili, vždycky to tam tak fungovalo, ten článek je úplně mimo.
Tak jsem se zařek, že PR články Applu číst nebudu a ajtakrajta zas mě dostali.
Jistě, pro české spotřebitele je situace v japonsku natolik zásadní, že je třeba zaplatit si zveřejnění vyhovujícího stavu. ?Paranoia?