ilustrační foto

ilustrační foto | foto: Vodafone CZ

Vodafone pustí reklamu do mobilů. Zákazníci za ni získají výhody

  • 61
Operátor Vodafone se chystá nabídnout reklamu v mobilních telefonech. Uvádí to v aktuálním vydání svého lifestylového měsíčníku ČILICHILI. Ten je k dostání v každé prodejně operátora.

Ve zmíněném měsíčníku je doslova uvedeno, že "už brzy se můžete těšit na první vlaštovky mobilní reklamy od Vodafonu." Text, který o nové službě informuje, naleznete i na webových stránkách časopisu. - více zde

Oficiální představení nové služby zatím není známo, v odborných kuloárech se však mluví již o příštím týdnu.

Reklama v mobilních telefonech přinese výhody jak pro zákazníky, tak pro operátora. Za služby by operátorovi místo zákazníků měli platit zadavatelé reklamy. Lze také očekávat nabídku jednotlivých služeb i zcela zdarma.

"Mobilní reklama je nový trend, který zpřístupňuje některé mobilní služby zákazníkům díky 'sponzoringu' třetí strany," píše se ve zmíněném měsíčníku. "Rozhodli jsme se jít do toho první a prozkoumat nové možnosti, prošlápnout zatím nikým neprobádané cesty."

Pokud Vodafone službu spustí v nejbližší době, stane se průkopníkem v oblasti mobilní reklamy na českém trhu. O jeho záměru pustit reklamu do mobilních telefonů výměnou za nižší účty zákazníků informovaly již před časem Hospodářské noviny. - více zde

"Vyzkoušíme metodou pokus omyl, co funguje a co ne. Nemyslím si, že lidi nějakým způsobem otrávíme," řekl v té době deníku šéf českého Vodafonu Grahame Maher.

Model mobilního marketingu byl úspěšně nasazen již v několika zemích. Například v Japonsku využívá tohoto modelu celých 44 procent zákazníků, ve Španělsku na reklamu v mobilu reaguje téměř 50 procent zapojených uživatelů. - více zde

Hlavní výhodou mobilní reklamy je dle odborníku možnost jejího cílení na jinak velmi nedostupnou skupinu mladých lidí od 15 do 26 let.