Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Vodafone pustí reklamu do mobilů. Zákazníci za ni získají výhody

  12:02aktualizováno  12:02
Operátor Vodafone se chystá nabídnout reklamu v mobilních telefonech. Uvádí to v aktuálním vydání svého lifestylového měsíčníku ČILICHILI. Ten je k dostání v každé prodejně operátora.

ilustrační foto | foto: Vodafone CZ

Ve zmíněném měsíčníku je doslova uvedeno, že "už brzy se můžete těšit na první vlaštovky mobilní reklamy od Vodafonu." Text, který o nové službě informuje, naleznete i na webových stránkách časopisu. - více zde

Oficiální představení nové služby zatím není známo, v odborných kuloárech se však mluví již o příštím týdnu.

Reklama v mobilních telefonech přinese výhody jak pro zákazníky, tak pro operátora. Za služby by operátorovi místo zákazníků měli platit zadavatelé reklamy. Lze také očekávat nabídku jednotlivých služeb i zcela zdarma.

"Mobilní reklama je nový trend, který zpřístupňuje některé mobilní služby zákazníkům díky 'sponzoringu' třetí strany," píše se ve zmíněném měsíčníku. "Rozhodli jsme se jít do toho první a prozkoumat nové možnosti, prošlápnout zatím nikým neprobádané cesty."

Pokud Vodafone službu spustí v nejbližší době, stane se průkopníkem v oblasti mobilní reklamy na českém trhu. O jeho záměru pustit reklamu do mobilních telefonů výměnou za nižší účty zákazníků informovaly již před časem Hospodářské noviny. - více zde

"Vyzkoušíme metodou pokus omyl, co funguje a co ne. Nemyslím si, že lidi nějakým způsobem otrávíme," řekl v té době deníku šéf českého Vodafonu Grahame Maher.

Model mobilního marketingu byl úspěšně nasazen již v několika zemích. Například v Japonsku využívá tohoto modelu celých 44 procent zákazníků, ve Španělsku na reklamu v mobilu reaguje téměř 50 procent zapojených uživatelů. - více zde

Hlavní výhodou mobilní reklamy je dle odborníku možnost jejího cílení na jinak velmi nedostupnou skupinu mladých lidí od 15 do 26 let.

Autor:




Nejčtenější

Nokia 8
Nejlepší Nokia 8 má skvělý výkon a je to první „obojíčkový“ smartphone

Nový vlastník značky Nokia konečně představil svůj top model. Novinka s označením 8 je špičkový smartphone, který ctí tradice. Nemá displej přes celé čelo, ale...  celý článek

Zatímco Apple rychle posiluje, Samsung pozvolna ztrácí své pozice
Nejprodávanější modely smartphonů na světě. Apple se směje zbytku světa

Je to krutá podívaná pro výrobce smartphonů s Androidem. Ať se snaží jakkoliv, tak první příčky okupují dva iPhony. Ty se prodávají už skoro rok a designově to...  celý článek

Ilustrační snímek
Úřad chce regulovat mobilní trh. Může to zlevnit volání a rychlá data

Podle Českého telekomunikačního úřadu na trhu nefunguje hospodářská soutěž. Regulaci však bude předcházet veřejná konzultace a následně analýza trhu. Výsledky...  celý článek

Podvodná nabídka ročního pronájmu top smartphonů a další špičkové elektroniky
Lákají na neuvěřitelně levné top smartphony, ale je to podvod

iPhone nejvyšší specifikace za pouhou tisícikorunu či například top model Samsungu jen za něco málo přes 900 korun ročně. Na první pohled je to velmi lákavá...  celý článek

Huawei P10 Plus patří mezi nejlépe se prodávající modely značky
Huawei si jde za svým cílem. Apple by mohl sesadit už v tomto čtvrtletí

Společnost Huawei chce být v roce 2021 největším prodejcem smartphonů. Před sebou má dvě překážky - Apple a Samsung. V uplynulém čtvrtletí se však čínský...  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
O2 zůstane O2 minimálně do roku 2022, možná ještě o pět let déle

Operátor O2, majoritně vlastněný skupinou PPF, se domluvil se španělskou společností Telefónica na prodloužení používání ochranné známky O2. Tu může používat...  celý článek

Vodafone (ilustrační fotografie)
Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nedovolali

Od čtvrtečního poledne se operátor Vodafone potýkal s výpadkem ve své síti. Problémy při volání hlásili uživatelé z Prahy, Brna, Ostravy či Ústecka, textové a...  celý článek

Ilustrační snímek
Zrušený roaming: data nejvíc letí v Chorvatsku, volání v Německu

Statistiky operátora O2 ukazují, jak si Češi užívají nově bezpříplatkových roamingových služeb v oblíbených zahraničních destinacích. Fotky z pláží nejčastěji...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.