K logu operátora by mělo přibýt ještě logo nového vlastníka, Vodafonu. Když na začátku června ovládl Vodafone českého operátora, prohlásila stávající šéfka Oskara, že do konce roku se nebudou měnit žádné tarify ani vedení firmy. Změní se však logo.
Logo Vodafonu by mělo stát nedílnou součástí všech Oskarových materiálů. "Výměna značky je jen předzvěst skutečných ekonomických změn. Operátor s nálepkou "laciný" se díky názvu Vodafone promění v prestižní společnost," odhaduje pro Hospodářské noviny Daniel Bartek z reklamní agentury Ogilvy.
Mluvčí Oskara Petr Šindler tuto informaci nechtěl komentovat. Podle našich zdrojů bychom vám bližší informace měli přinést již zítra.
Jak probíhal prodej Oskara?
O zájmu Vodafonu o Oskar jsme vás v březnu jako první informovali na Mobil.cz, ale i v Mladé frontě DNES. S historií a nabídkou největšího světového operátora jsme vás seznámili ještě v průběhu března. Stejně tak se objevily i analýzy, nakolik změní vstup Vodafone českou telekomunikační scénu.