Včerejší článek na Mobil.cz analyzoval situaci na českém mobilním trhu a zabýval se především cenovou politikou společnosti T-Mobile, jejím vztahem k zákazníkům a výhledy, které tato společnost na našem trhu má. Text vzbudil bouřlivé reakce. Rozhodli jsme se proto uspořádat on-line chat s Jiřím Hájkem, manažerem firemní komunikace společnosti RadioMobil, a.s. Chat proběhne ve středu 8. ledna od 11 hodin a bude trvat jednu hodinu.
Jaká budou jeho témata? Samozřejmě taková, jaká zvolíte vy, čtenáři našeho serveru. Nicméně se musí týkat současné situace. Předpokládáme tedy, že pan Hájek bude především čelit jedné zásadní otázce: zdražuje T-Mobile své služby, nebo „zprůhledňuje ceny“? Jako pravidelné uživatele internetu vás jistě trápí i chystané zpoplatnění webové brány. Ekonomové se jistě zeptají i na současnou pozici českého T-Mobilu v rámci nadnárodní společnosti.
A o čem náš chat nebude? Nebude o urážení T-Mobilu či jeho představitelů, o vulgarismech či nicneříkajícím žehráním na ceny. Rozhovor s panem Hájkem by měl být plnohodnotným rozhovorem mezi představitelem druhého největšího operátora a uživateli, který oběma stranám přinese užitečné informace a vzájemně vyjasní situaci.
Redakce si vyhrazuje právo na vyřazení vulgárních příspěvků, dále budou vyřazeny opakující se dotazy. Do seznamu nepřijatých dotazů bude moci každý čtenář nahlédnout. Těšíme se na shledání s vámi. Na shledání „on-line“!
Obecná pravidla pro on-line rozhovor na Mobil.cz
On-line rozhovor na Mobil.cz je komunikace mezi čtenáři a naším hostem. Čtenáři kladou dotazy, na které host odpovídá. Rozhodně se čtenáři nemohou bavit mezi sebou. Každý on-line rozhovor má určené téma nebo okruh témat, na které bude host odpovídat. Všechny dotazy, které nebudou toto omezení respektovat, vymažeme; host na ně rozhodně neodpoví. Redakce upozorňuje čtenáře, že vymaže dotazy, které obsahují vulgární slova a obecně nebudou respektovat zásady slušného chování.
Při on-line rozhovoru respektujte, že host nestihne odpovědět na všechny dotazy okamžitě - napsání odpovědi chvíli trvá. Rozhodně je nepravděpodobné, že by host odpověděl na více než jeden dotaz za minutu - v případě složitějších dotazů můžete na odpověď čekat i delší dobu. Dotazy, které nestihneme zodpovědět v reálném čase, budou zodpovězeny později „off-line“.