V tomto čĺánku jsme již před měsícem upozornili na podivný způsob informování volajících o ceně hovoru. Podle společnosti ATS Praha, která informační linku provozuje, měl být problém v krátké době odstraněn.
Až do dneška však k nápravě stále nedošlo. Volající stále upozorňuje hláška Českého Telecomu informující o ceně 16 Kč za minutu, následovaná hláškou Nokie avizující cenu 19 Kč.
Problémy infolinky ale nejsou jen v úvodních hláškách. Přestože jde o placenou infolinku, čekací doba během dnešního odpoledne dosahovala deseti minut. Přesněji - po desetiminutovém hraní hudby byl hovor sám ukončen. Každý volající takto přišel o 160 Kč, aniž by získal jakoukoliv informaci.
Je otázkou, zda šlo o chvilkové přetížení infolinky, či o technickou závadu. Při opakovaném pokusu došlo ke spojení s operátorkou téměř bez čekání. Přepojení na technika, který by měl pomoci vyřešit problém se však ani na opakovaný pokus nepodařilo. Byli jsme požádáni, ať zavoláme za pět minut.
A co na to Nokia? Podle Šárky Osmančikové je problém v řešení. Nápravu prý stěžuje fakt, že ústředna se nechází až v Maďarsku.