Způsob rušení starých karet se nelíbí spotřebitelům

Neúspěchem skončilo jednání mezi Sdružením obrany spotřebitelů a Českým Telecomem o způsobu náhrady neprovolaných jednotek na starých telefonních kartách.
Neúspěchem skončilo jednání mezi Sdružením obrany spotřebitelů (SOS) a Českým Telecomem o způsobu náhrady neprovolaných jednotek na starých telefonních kartách. Oznámil to dnes ČIA místopředseda Republikového výboru SOS Karel Pavlík.

Podle Pavlíka mohou spotřebitelé provolat zbylé jednotky do konce roku na povodňovou linku 900 60 90 40 s tarifem 60 korun za minutu nebo svá práva vymáhat soudně. Návrh SOS, aby se cena při nákupu nové karty spotřebitelem snížila o hodnotu jednotek na staré kartě, Český Telecom odmítl.

Starý typ telefonních karet Českého Telecomu lze používat už jen do konce letošního roku. Od ledna budou telefonní automaty přijímat pouze novou multifunkční kartu s názvem Trick. Tu firma zavedla od začátku letošního června a podle svého mluvčího Vladana Crhy jich zatím prodala více než jeden milion. Až do konce března 2003 lze vyměnit staré karty za nové, avšak pouze pokud jsou neprotelefonované a v původním neporušeném obalu.