Zákazníci si mohou stěžovat na mobilní služby u speciální Rady

  • 2
Pokud budete nespokojení s nějakou mobilní službou, můžete si kromě u jejího poskytovatele stěžovat také u specializované Rady pro stížnosti.

Stížnosti spotřebitelů v oblasti mobilního marketingu a služeb začne řešit specializovaná Rada pro stížnosti. Ustavily ji Sdružení obrany spotřebitelů ČR (SOS) a Asociace mobilního marketingu (AMM). ČIA o tom dnes informovala mluvčí SOS Zuzana Picková.

Nově založená rada poskytne podle předsedy republikového výboru SOS Františka Lobovského stěžovateli odborné stanovisko k technické i právní stránce problému. Jak dodala Picková, množí se stížnosti spotřebitelů nejen na vady mobilních přístrojů, ale i na poskytování služeb jako takových. Problémy se také mohou týkat různých druhů marketingových soutěží prostřednictvím textových zpráv, kterých v poslední době přibývá. V některých případech přitom může jít i o nevyžádanou komerční zprávu, takzvaný spam.

Stížnost nebo podnět mohou spotřebitelé podávat prostřednictvím internetových adres www.mobil.spotrebitele.info nebo stránek AMM www.AMM.cz. Dále se také mohou obracet písemně nebo osobně na sídlo SOS. Dvoučlenná rada, tvořená zástupci SOS a AMM, se k přijatým stížnostem vyjádří obvykle nejpozději do jednoho měsíce.


Témata: mobilní, rada, SOS, soutěž