Britská reklamní komise (Advertising Standards Authority, ASA) na to upozornila na svých internetových stránkách. Podle serveru BBC je to v posledních pěti měsících už potřetí, kdy služba Wish.com z amerického San Franciska porušila reklamní pravidla.
Tentokrát jde o případ z konce loňského roku, kdy se reklama z Wish.com zobrazila v dětských hrách jako Crazy Cake Swap od společnosti Zynga a 2048 od Ketchappu. Obě hry mají evropské hodnocení PEGI 3, jsou tedy považovány jako přístupné dětem všech věkových skupin. Reklama se objevila i v aplikaci Peel Smart Remote sloužící jako dálkový ovladač.
V závadné reklamě byla vyobrazena pomůcka na zvětšení penisu včetně krátké animace jejího nasazování. Společnost Ketchapp už se proti použití reklamy ve hře 2048 ohradila s tím, že není zodpovědná za reklamy, které se v jejích hrách zobrazují. Zároveň však zvedla věkové omezení pro všechny vlastní hry.
Komise má jen omezené možnosti, jak proti podobným reklamám bojovat. Zástupci Wish.com v žádném z posledních případů neodpověděli na upozornění komise. Předchozí stížnosti směřovaly na reklamy, které zobrazovaly částečně odhalené ženy a napodobeniny krvavých tetování. Ty se objevily například v dětské hře Simon’s Cat Crunch Time.