Vodafone vesmírná kampaň. Podobně jako sluneční panáček se možná budete tvářit, až se pokusíte přihlásit do Samoobsluhy.

Vodafone vesmírná kampaň. Podobně jako sluneční panáček se možná budete tvářit, až se pokusíte přihlásit do Samoobsluhy. | foto: Vodafone

Vodafonu zlobí Samoobsluha. Nejde se přihlásit, ceny neplatí

  • 117
Vodafone přechází na nový zákaznický systém a zmodernizoval svojí internetovou Samoobsluhu. Ta přináší výhody a nové služby, ale zároveň není zatím zcela spolehlivá.

Samoobsluha Vodafonu měla zvýšit uživatelský komfort. Nabízí přehled o výdajích, podrobnosti o vyúčtováních, platbách, nastavení inkasa, aktivaci balíčků, služeb a podobně. Pro "předplacenkáře" pak aktuální informaci o stavu kreditu i dobíjení kreditu on-line. On-line lze zjistit i PIN. Jenže stránka má své mouchy a občas nefunguje tak, jak by měla.

Asi nejčastěji si uživatelé stěžují na problémy s přihlášením. "Ahoj, funguje vám Vodafone samoobsluha? Zadám číslo a heslo, čekám minutu a vypadne hláška "Je nám líto, ale zrovna teď přihlašování nefunguje. Zkuste to prosím později…" Což bych i chápal, kdybych tuhle hlášku neviděl už poněkolikáté," píše jeden čtenář na serveru poradna.net a víceméně tak shrnuje podstatu všech podobných stížností.

Stačí problém "prohnat" Googlem a můžeme se ujistit, že není zas tak ojedinělý. Také na maily s touto stížností už jsme si v redakci zvykli. Na obranu operátora lze uvést, že po chvíli vše obvykle opět funguje správně.

Vodafone vysvětluje problémy nárůstem zájmu. "Webová Samoobsluha Vodafonu si nyní musí poradit s extrémním nárůstem uživatelů. Proto může docházet k částečným výpadkům její funkčnosti, za což se našim zákazníkům velice omlouváme. Několik týmů intenzivně pracuje na odstranění všech chyb a posílení kapacity a stability," uvádí k této problematice Alžběta Weinfurtová z Vodafonu.

Dodává, že většinu operací s účtem lze provést i mimo Samoobsluhu, a to například na mailu Centra péče Vodafone.

Kuriózní problém (a bohužel takový, který nepotěší) se přihodil čtenáři Vladimírovi. V samoobsluze před Vánoci našel nabídku, která měla být bonusem za jeho věrnost: telefon HTC Desire za jednu korunu, i s vyznačenou úsporou. Podivil se sice, že je takový telefon zahrnut do této nabídky, ale hned ho objednal. Protože ho cena stále udivovala, celý proces raději zaznamenal pomocí tlačítka printscreen.

Telefon za korunu nakonec za korunu nebyl

Telefon za korunu nakonec za korunu nebyl

Cena samozřejmě nebyla reálná. Jenže místo aby ihned obdržel omluvu operátora, že došlo k nedorozumění, objednávka byla potvrzena. Zamýšlený dárek ovšem nedorazil.

Ani po dotazu na zákaznické lince nedošlo k vysvětlení. Až když se pan Vladimír zajímal písemně, operátor se mu omluvil, že došlo k chybě. Chyba se stát může. Udivující ale je, proč operátor reagoval tak pozdě, až v lednu, a ne v okamžiku, kdy objednávku obdržel.

Telefon za korunu nakonec za korunu nebyl

Část dopisu, kterou poslal operátor zákazníkovi

Jaké máte s Vodafone Samoobsluhou zkušenosti vy?