Vodafone začal blogovat. Začátky však byly trošku nejisté

Vodafone 15. listopadu spustil blog s názvem Děláme vlny dostupný na adrese blog.vodafone.cz. Chce se tím přiblížit ke svým zákazníkům, kteří dostanou možnost vyjádřit se ke všemu, co je v souvislosti s Vodafonem zajímá.

Vodafone je jedna z prvních firem v ČR, která svým zákazníkům podobné interaktivní fórum nabízí.

„Chceme jít s kůží na trh a dát lidem možnost diskutovat s námi o našich produktech, službách nebo reklamě,“ říká Martin Jaroš, ředitel reklamní komunikace Vodafonu ČR, a dodává: „Na blog budou přispívat jak řadoví zaměstnanci Vodafonu, tak členové nejvyššího vedení včetně generálního ředitele Grahama Mahera.“

Blog Děláme vlny je  členěn do několika sekcí, které se budou postupem času rozšiřovat. V rubrice nazvané Vodafone mohou  čtenáři nahlédnout do zákulisí firmy. Návštěvníky přivítá ředitel Grahame Maher, který si pro tuto příležitost připravil speciální (a povedené) video.

Na blog budou přibývat stále nové články. V sekci Reklama mají návštěvníci možnost zhlédnout reklamy Vodafonu a okomentovat je. Na blogu nebudou chybět ankety a odkazy na webové stránky Vodafonu, vánoční stránky a ČILICHILI.

Čtenáři se mohou zapojit do všech diskusí, komentovat články i videa a přinášet vlastní podněty. Součástí stránek jsou i ankety, v nichž mohou čtenáři odpovídat na různé dotazy. Té první si dobře všimněte!

Blog nebude sloužit jako podpora zákaznického servisu. Zákazníci mohou kontaktovat linku Vodafone péče o zákazníky na čísle *077 nebo 800 77 00 77, případně použít Samoobsluhu.