Grahame Maher, generální ředitel Vodafonu, se omluvil konkurenci

Grahame Maher, generální ředitel Vodafonu, se omluvil konkurenci

Vodafone shazuje parohy, konkurenci se za žertík omlouvá

  • 48
Vodafone právě oznámil, že veškeré nasazené parohy by měly do pár hodin nadobro zmizet. Zároveň se na mimořádné tiskové konferenci omluvil všem poškozeným stranám. Omluva zazněla přímo z úst generálního ředitele Vodafonu, Grahama Mahera.

"Omlouváme se všem, kterých se dotkl náš mikulášský žertík, v kterém si Vodafone zahrál roli čerta," řekl na setkání s novináři Graham Maher s tím, že vánoční reklamní kampaň, jejíž hlavní motto je: "Pryč s falešnými soby", bude pokračovat.

Tzv. guerilovou kampaní, při které firma připevnila na billboardy a telefonní budky konkurence sobí parohy, měla podle vyjádření Vodafonu upozornit na různé marketingové triky k nalákání nových zákazníků. - více zde

Operátoři se brání

"Je fér říci, že poslední "reklamní" aktivity Vodafone nemají na českém trhu obdoby, hrubě poškozují práva T-Mobile CZ a lze je kvalifikovat jako nekalou soutěž," uvedla k věci před pár dny Martina Kemrová z T-Mobile. - více zde

Ten si v úterý na Vodafone stěžoval u Rady pro reklamu a chce vymáhat náhradu škody. "Omluva je na místě, dosud však čekáme na oficiální vyjádření. Další postup bude záviset na stanovisku právníků," dodala dnes k celé záležitosti Kemrová.

Právní kroky zvažuje i Telefónica. Narozdíl od T-Mobile však volí diplomatičtější cestu. "Bude lepší nechat posouzení celé věci na právnících než si posílat vzkazy přes média," říká Martin Žabka z O2 a dodává: "Pokud naši právníci shledají, že byla porušena pravidla, budou podle toho postupovat."

Akce byla úspěšná

Podle odborníků na reklamu se firmě podařilo na úkor konkurence výrazně zviditelnit. Celá vánoční kampaň slaví úspěch. V listopadu měl Vodafone proti loňsku vyšší prodej o 24 procent.

Firma si většinu kampaně vytvořila vlastními silami. Společnost v současnosti přechází od reklamní agentury Kaspen k Mark/BBDO.

,