Hlasovat mohou na speciálních stránkách umístěných na adrese www.vodafone.cz/veterinar. Zde mohou vybírat mezi třemi reakcemi veterináře, ke kterému přinesou zákazníci zahradnictví z minulého reklamního spotu sádrového trpaslíka na vyšetření.
"Od pondělí 29. 9. bude možné hlasovat pro tři alternativní verze reklamního spotu na Vodafone nabitou kartu, v jejíž v hlavní roli účinkuje známý trpaslík. Hlasování bude ukončeno 13. 10. ve 12 hodin, vítězný spot pak bude vysílán v televizi celý týden od 18. 10. do 26. 10.," uvedl Miroslav Čepický, tiskový mluvčí operátora Vodafone.
Rozdíl mezi třemi spoty je v jeho zakončení, první část spotu je společná pro všechny. Po první fázi reklamní kampaně zachycující dvojici s trpaslíkem v zahradnictví následovala fáze druhá, ve které již dvojice trpaslíka usadila do své zahrady. "Je to poprvé, kdy Vodafone nechá veřejnost hlasovat o TV reklamě," dodal Čepický.