Službu Po svém extra mohou využívat všichni firemní zákazníci Vodafonu se smlouvou i bez smlouvy a její aktivace je zdarma. Sleva je poskytována na veškerou komunikaci nad rámec měsíčního kreditu/paušálu.
„Stále více firemních zákazníků využívá pro kontrolu svého účtu pouze elektronickou Internetovou samoobsluhu a objemné, mnohostránkové faktury je spíše obtěžují,“ říká Marc Lange z Vodafonu a dodává: „Se službou Po svém extra budou firemní zákazníci dostávat pouze jednostránkovou fakturu a k tomu 20% slevu na volání a SIM Plus kartu zdarma.“
S novou službou získají firemní zákazníci i podrobné elektronické vyúčtování ve formátu PDF zdarma. K němu se dostanou pomocí Internetové samoobsluhy operátora. Poštou budou dostávat pouze první stranu vyúčtování, která slouží jako daňový doklad.
Volání na Vodafone péči mají firemní zákazníci s aktivovanou službou Po svém extra i nadále zadarmo. Je-li na jednom zákaznickém účtu více telefonních čísel, služba Po svém extra je aktivní vždy na všech.