Výpadek internetové samoobsluhy Vodafone

Výpadek internetové samoobsluhy Vodafone | foto: Jan Matura, Mobil.iDNES.cz

Víkendová aktualizace systému Vodafonu omezí zákaznické aplikace

  • 1
Kvůli aktualizaci systému omezí Vodafone od pátku 2. listopadu do neděle 4. listopadu funkce Internetové, Mobilní, SMS, Hlasové Samoobsluhy a aplikace Můj Vodafone. Na hlasové, textové a datové služby nebude mít odstávka žádný vliv.

"Zákazníkům doporučujeme provést změny a aktivace služeb do pátečního poledne. Velice se zákazníkům omlouváme za dočasné snížení komfortu při změně služeb," uvedl vedoucí projektu Jiří Pluháček. Plánovaná aktualizace systému vyřadí zákaznické aplikace z provozu od pátku 18:00 až do nedělních večerních hodin.

S požadavkem na zablokování ztracené či odcizené SIM se mohou zákazníci během této plánované odstávky obrátit na linku péče o zákazníky. Ostatní požadavky operátor odloží až na příští týden.

Zákazníkům s předplacenými kartami Vodafone doporučuje během tohoto víkendu dobíjení kreditu prostřednictvím on-line dobití pomocí platební karty, přes bankomaty či dobíjecí terminály. Ostatní transakce budou zaznamenány a zpracovány až po ukončení odstávky.

Internetový obchod Vodafonu bude i během víkendu přijímat objednávky, ale řešit je bude až po skončení aktualizace. Operátor zároveň doporučuje vyčkat s aktivací nových SIM až po víkendu. Server Vodafone park bude i během odstávky plně funkční.

,