Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Vodafone nasazuje konkurenci parohy - už i na telefonní budky!

  15:40aktualizováno  5. prosince 15:15
Vodafone dnešní nocí započal další fázi své reklamní kampaně. Tentokrát se však rozhodl jít konkurenci tvrdě po krku. Nad reklamními plochami T-Mobilu a O2 tak vyrůstají parohy.

Parohy se dnes objevily i na telefonních budkách O2 | foto: Michal Hron, Mobil

Vyrůstající parohy nad billboardy s vánočními nabídkami operátorů O2 a T-Mobile a nově i telefonními budkami O2 jsou prací Vodafonu. Redakci Mobil.cz to potvrdil Jakub Hrabovský, tiskový mluvčí operátora.

"Cílem je upozornit veřejnost na fakt, že konkurence využívá různých marketingových triků k tomu, aby přilákala nové zákazníky," říká Hrabovský.

Druhotným cílem je dle něj vyvolání diskuze s vědomím, že zákazníci budou dle této akce hodnotit i samotného operátora. "Na základě jejich připomínek budeme i nadále pokračovat ve zkvalitňování služeb," komentuje situaci Hrabovský.

Po zkušenostech s podobnými (tzv. guerillovými) kampaněmi operátora lze navíc předpokládat, že se kampaň rozšíří i do dalších měst.

Kromě billboardů se Vodafone rozhodl parodovat i telefonní budky operátora O2. Pokud se tak vydáte na Václavské náměstí v Praze, potkáte minimálně tři budky s parohy. Podle našich informací by se měly nacházet i na Národní třídě.

Konkurence zatím mlčí

"Víme o tom," říká Martin Žabka z O2. Konkrétnější vyjádření však neposkytl. Podobně reagovala i Martina Kemrová z T-Mobile: "Vzniklou situaci ověřujeme a uvidíme, co bude dál," uvedla při našem rozhovoru.

Podle ní se na reklamách T-Mobilu žádné parohy neobjevily. Krátce po uveřejnění zprávy nám však náš čtenář zaslal fotografii BigBoardu s parohy nesoucího reklamu na vánoční nabídku T-Mobilu.

Ten se dle něj nachází na Jižní spojce jen o kousek dál než námi objevená reklamní plocha. V současné době je tam však už nenaleznete.

K narušení došlo bez našeho vědomí

Provozovatelé reklamních ploch se v oficiálním vyjádření od akce Vodafonu distancují. "K tomuto narušení (ve formě neodborně instalované nástavby) došlo bez vědomí společností BigBoard, s.r.o. či BigMedia s.r.o.," stojí ve zmíněném dokumentu.

"Společnost BigBoard okamžitě na toto narušení zareagovala a neoprávněnou instalaci demontovala. V současné chvíli obě společnosti prověřují, kdo je zodpovědný za narušení kampaně a zda v jejím důsledku nedošlo k poškození reklamního zařízení, které je v majetku společnosti BigBoard," stojí dále.

O dalších krocích však oficiální vyjádření mlčí. Lze však předpokládat, že pokud k poškození reklamních ploch skutečně došlo, budou provozovatelé požadovat odpovídající finanční odškodnění.

Vodafone může být žalován

Podle oslovených právníků jde pravděpodobně o jednání, které lze kvalifikovat jako nekalou soutěž. Pokud by se jednoznačně prokázal podíl Vodafonu na takové činnosti, hrozí mu ze strany zadavatelů reklamních ploch žaloby.

"Dle mého názoru je tato věc porušením zákona ve smyslu nekalé soutěže," říká Radek Pokorný z advokátní kanceláře Pokorný, Wagner&spol.

"Dotčené firmy by mohly požadovat předběžným opatřením zastavení této aktivity a dále žalovat o odpovídající kompenzaci a to nejen formou omluvy, ale i finanční náhrady," dodává Pokorný.

Autor:




Nejčtenější

iPhone 8 zakusil i klasickou ohybovou zkoušku. A uspěl, k nevratným deformacím...
iPhone 8 bodoval v crashtestech. Youtuber jej neohnul

Ve vodách chytrých telefonů známý youtuber Zachary Nelson prověřil sérií zatěžkávacích testů zbrusu nový iPhone 8. Telefonu uštědřil nespočet škrábanců,...  celý článek

Ilustrační snímek
Dovolená v Egyptě je vyšla draho. Operátor chtěl téměř 80 tisíc

Deset srpnových dní strávených v Egyptě se britskému páru výrazně prodražilo. Důvodem nebyly ovšem neplánované výdaje v místě pobytu, překvapení přišlo až po...  celý článek

Za nový iPhone 8 si nechal na ruku vytetovat logo T-Mobilu
Vytetoval si logo operátora na tělo a dostal iPhone zdarma

Neobvyklý způsob, jak si pořídit nový mobil, zvolil muž z USA. Domluvil se s ředitelem T-Mobilu, že si nechá vytetovat logo tohoto operátora na ruku výměnou za...  celý článek

Xiaomi Mi 6
Tato lahůdka mezi výkonnými smartphony stojí 12 tisíc, má to ale háček

Na českém trhu se objevil zajímavý supersmartphone od čínského Xiaomi. Za 12 tisíc nabídne bohatou výbavu, která se dá srovnat s nejvýkonnějšími telefony...  celý článek

Huawei Mate 10 Pro
Má skvělou výbavu a podle výrobce je lepší než iPhone X

Mnichov (od zpravodajů Mobil.iDNES.cz) Huawei v Mnichově představuje nové modely Mate 10. Trojice novinek patří ve svých segmentech na špičku. Ceny jsou překvapivě výhodné.  celý článek

Další z rubriky

Nové logo UPC
UPC zvyšuje rychlost na 500 Mbit/s, mění i svou image

Kabelová firma UPC zvýší maximální rychlost připojení k internetu ve své síti na 500 Mbit/s. Dosud bylo maximum o 100 Mbit/s nižší. Průměrná rychlost v síti...  celý článek

T-Mobile Streamon služba
Náhoda, nebo záměr? T-Mobile bleskově reaguje na neomezená data Vodafonu

T-Mobile bleskově zareagoval na novou nabídku datových neomezených balíčků Vodafonu. Službu Streamon představí ve stejný den, na kdy to naplánoval Vodafone.  celý článek

Ilustrační snímek
Zkontrolujte účet od operátora, na reklamaci roamingu jsou dva měsíce

Od 15. června nesmí operátoři při využití mobilních služeb v členském státě EU účtovat žádný příplatek k domácím sazbám. Český telekomunikační úřad proto...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.