Jednou z hlavních výhod nové internetové samoobsluhy jsou vylepšené přehledy

Jednou z hlavních výhod nové internetové samoobsluhy jsou vylepšené přehledy vyúčtování a služeb.

Vodafone má novou internetovou samoobsluhu, superlativy se nešetří

  • 40
Vodafone spustil pro své zákazníky přepracovanou internetovou samoobsluhou. Nová aplikace slibuje široké možnosti správy zákaznického účtu i rychlejší a stabilnější chod. Operátor v tiskové zprávě superlativy nešetří, zda se mu ale změna povedla, posoudí až sami zákazníci.

"Nová Samoobsluha neprošla jen kosmetickou úpravou a grafickým redesignem, ale komplexní proměnou. (...) Soustředili jsme se zejména na často využívané funkce jako jsou Chytrý přehled, Vyúčtování, a Výdaje pod kontrolou," říká o nové samoobsluze Peter Baláž, manažer on-line péče o zákazníky Vodafonu.

Jaká je nová internetová samoobsluha Vodafonu? Podělte se o své poznatky

Internetová samoobsluha Vodafonu by nově měla být schopna splnit veškeré požadavky, které zákazníci mohou řešit v prodejnách či na zákaznické lince. Mezi hlavní výhody operátor mimo jiné řadí přehlednější strukturu, novou grafiku, vylepšené přehledy vyúčtování a tarifů či možnost pohodlného nastavení mobilního telefonu a přehlednou stránku pro správu účtů s více čísly.

Používání nové aplikace usnadňuje také nápověda k jednotlivým položkám. Díky funkci Užitečné odkazy se lze snadno dostat k nejpoužívanějším položkám jako je Chytrý přehled a Vyúčtování. To nově nabízí detailní rozpis dosavadní utracené částky se všemi poplatky a dobropisy i možnost okamžité úhrady. Přehlednější je také aktivace jednotlivých služeb, a to díky nové funkci Košík. 

"Nová Samoobsluha prošla několikerým uživatelským testováním. Stále ale jde o živý systém, s nímž budeme dále pracovat. Proto uvítáme jakoukoliv zpětnou vazbu od zákazníků, kterou se budeme snažit zohlednit v dalších úpravách. Své zkušenosti, názory či dotazy nám mohou zákazníci nově sdělit prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného přímo v Samoobsluze," dodal Baláž.

Podobnou službu nabízejí také konkurenční operátoři. Například Telefónica O2 nabízí dva různé druhy přístupů: jednorázový, určený hlavně pro majitele předplacených karet, a řádný s registrací, v němž lze najít třeba i k detailní výpisy hovorů (více o konkurenčních samoobsluhách čtěte zde).

Jaká je nová internetová samoobsluha Vodafonu?

celkem hlasů: 598

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 úterý 20. března 2012. Anketa je uzavřena.

Povedená, jsem spokojen
Povedená, jsem spokojen 442
Líbí se mi, ale řada věcí chybí
Líbí se mi, ale řada věcí chybí 79
Starší byla rozhodně lepší
Starší byla rozhodně lepší 77