Diskuze

Důchodce zapomněl své heslo, operátor na něj poslal vymahače dluhů

Jako bezcitné označila chování britského operátora Virgin Mobile rodina 88letého důchodce, který kvůli zapomenutému heslu ke svému účtu nemohl zrušit svůj měsíční tarif. Operátor na něj místo domluvy poslal za dlužnou částku přibližně 1 100 korun vymahače dluhů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Operátor samozřejmě využil situaci a chtěl důchodce podojit. Zapomenuté heslo je okolnost se kterou musí počítat každý poskytovatel čehokoli. Mě to stálo jednou asi 2 cesty na pobočku operátora, ale vyřešit se to dalo.

0 0
možnosti

J68á81n 93B64o33k75o12r

9. 5. 2018 12:32

To mi pripomenulo ďalšiu praktiku operátorov, ktorý vám k paušálu pridajú na 3 mesiace zdarma balíček, o ktorý nemáte záujem a ktorý si po vypršaní oných troch mesiacoch musíte (najlepšie osobne) zrušiť.

Prečo to nemôže fungovať tak, že ak niekto prestane platiť, tak sa mu po upozornení tá služba proste zruší?

2 0
možnosti

Posléze dokonce chtěli zaměstnanci potvrzení lékaře jako důkaz, že má 88letý Kenneth skutečně stařeckou demenci a heslo si nepamatuje

Proč slovo "dokonce"? To je snad v pořádku, ne? Jak jinak by se operátor dozvěděl, že je vše v pořádku a rodina pána se nesnaží mu zrušit tarif podvodem. Můj názor je takový, že rodina odmítla dát operátorovi podklady a za problémy si může sama. Alespoň já bych rozhodně nechtěl aby mi operátor dělal jakékoliv změny na tarifu jen proto, že tam někdo zavolá s tvrzením, že je moje dcera/manželka atd.

1 1
možnosti

Tato demence operátorů je mezinárodní záležitostí, přítelkyni došlo více než rok a půl po zrušení tarifu upozornění na dlužnou částku a k jakékoliv další komunikaci (jako kolik dluží, za co vlastně dluží, a kam to má zaplatit) po ní chtěli zákaznické heslo... navíc linka byla zpoplatněna zvláštní sazbou (protože bezplatné volání bylo jen pro zákazníky operátora), pak asi 10 dní se tam nedovolala a volání přímo na centrálu operátora nefungovalo, jednání přímo na pobočce také ne (všichni se tvářili, že to musí vyřešit na té zákaznické lince), načež jí domů přišel dopis od inkasní agentury... tam sice bylo číslo účtu a variabilní symbol a rozpis dluhu, ale to celé bylo oceněno 2.400 Kč + DPH...Rv

1 0
možnosti

bylo to v roce 2009... možná už by se to dnes nestalo, mj. už mají zákaznickou linku s 800... a ne 844...

1 0
možnosti

Největší zloději u nás, jsou "operátoři". Dokud tu svoloč nenaučíme slušnému chování, nic se nezmění. V Polsku už je to naučili, ale naši občané, než by změnili operátora a něco pro to udělali, raději platí a jsou rádi. Nejde o to změnit operátora pro lepší podmínky, ale představte si, že by polovina lidí zažádala o převod z T-Mobile na O2 jen tak. Určitě si nepohorší a okamžitě by přišla nějaká akce. Do té doby tady budeme všichni brečet nad tím, co je to za hajzly a jak nás dřou.:-/

0 0
možnosti

Demenci spise trpeli zamestnanci toho operatora;-D

4 0
možnosti

Tak ti jsou blbý jak u T- mobile v Jihlavě :-D

3 0
možnosti

J89a90n 85N33o60v62á24k

8. 5. 2018 16:19

Kdyby rovnou na začátku požadovali obnovení hesla za zapomenuté (když operátor prohlásil že to heslo potřebují), mohli to zrušit daleko dřív.

1 2
možnosti

Vymáhací systémy těchto firem jsou automatizované. To není tak, že by si někdo řekl Dědek nám dluží litr, pošleme tam vymahačku.

9 0
možnosti

A v tom je asi trochu problém, ono pokud dojde k něčemu takovému, tak by tam měl být někdo, kdo je schopen to řešit lidsky.

7 0
možnosti

Operátor??? Před pár lety jsem volal na podporu NOKIA ČR - potřeboval jsem nastavit email pro exchange server... Otázky zněly přesně takto: Máte telefon Nokia? Máte el. energii? Máte zapnuto v zásuvce? Máte kabel? Máte telefon zapnutý? Aha... takže asi to nefunguje... A to vše probíhalo v Ukrajinštině nebo Srbochorvatštině... To jsem nepoznal. V každém případě je tel. operátor jen nejlevnější šmuk, který čte otázky z monitoru... vůbec bych mu nedával za vinu nějaký neetický přístup - je rád, že sám žije.;-D

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

V květnu se zřejmě vrátí ikonická Nokia 3210, kdysi to byl přelomový model

24. března 2024  8:01

Současný vlastník značky Nokia na poli mobilních telefonů, firma HMD (Human Mobile Devices –...

Banka spustila mobilní datové balíčky. Funguje to i zákazníkům z Česka

26. března 2024  12:06

Virtuální banka Revolut spouští virtuálního celosvětového operátora. Zákazníci si mohou kupovat...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Z bídného začátku roku se radují. Vypadá to na velký návrat

21. března 2024  7:02

Zřejmě to vypadá na velký návrat. Huawei začíná drtit své domácí konkurenty, přitom jeho produkty...

Trvalo to. Nový nejlepší fotomobil světa konečně koupíte i v Česku

26. března 2024  7:02

Konečně nastává situace, že nejlepší fotomobil v žebříčku DxO Mark je dostupný i na našem trhu....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pochlubili se, že se pochlubí. Značky ze sebe dělají slibotechny

25. března 2024  7:02

Jedním z trochu nečekaných trendů veletrhu MWC v Barceloně se stala oznámení o tom, že firmy nějaké...

Toho telefonu je pouze pro Čínu škoda. Udělal by parádu i u nás

28. března 2024  12:06

Xiaomi má nový trhák. Model Civi 4 Pro trhá předprodejní rekordy, ale jen na domácím čínském trhu....

U foťáků se blýská na lepší časy, naznačuje výsledek testu nového xiaomi

28. března 2024  7:02

Čínská značka Xiaomi trochu na poli fotomobilů v uplynulých letech tápala. Ukazuje to mimo jiné...

Kartónek Steva Jobse se vydražil za neuvěřitelnou sumu

28. března 2024

Vizitku slavného ředitele společnosti Apple si někdo pořídil za pořádný balík peněz. Přidanou...

Smartphonům od Googlu raketově rostou prodeje tam, kde kraluje Apple

27. března 2024  7:02

Prodeje smartphonů Pixel od Googlu se mohou pochlubit neskutečným nárůstem prodejů. Tedy prozatím...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...