Úkolem této práce je zjistit, jak rozšířená je znalost osobního minipočítače Pilot mezi prodejci, zda ví, co Pilot umožňuje, jaké služby jsou k němu nabízeny apod.
Dalším úkolem v případě, že prodejci produkt neprodávají je zjistit, zda se by chtěli o Pilotu informovat více, příp. zda by zvažovali o jeho prodeji konečným spotřebitelům.
Produktem, jak již bylo zmíněno, je mobilní prodloužení osobního počítače ve formě Pilota, který mj. umožňuje mít důležitá data z počítače stále u sebe, kdekoliv zapisovat nebo zakreslovat poznámky, vést peněžní deník, knihu jízd, připojit se na Internet, posílat a přijímat elektronickou poštu, prohlížet WWW stánky, vytvářet aplikace apod.
Zkoumaný produkt získal v roce 1996 prestižní ocenění Editors' Choice Awards - Awards of Excellence udělované americkým časopisem BYTE za technickou inovaci představující nový standard pro určitou skupinu výrobků.