Úspěšnější komunikace s řešením od společnosti Unisys v síti SPT Telecom, a.s.

Společnost Unisys v České republice uvedla do provozu systém hlasové pošty u společnosti SPT TELECOM, a.s.SPT TELECOM, a.s. si vybrala universální systém hlasové pošty (Universal Voice Messaging System) od společnosti Unisys scílem zvýšit úspěšnost volání a současně vytvořit prostor pro poskytování dalších hodnotných služeb v blízké budoucnosti.Unisys je jednou z nejvýznamnějších společností s portfoliem služeb, technologií a partnerů nezbytných pro kompletní řízení a správu informací.
Společnost Unisys v České republice uvedla do provozu systém hlasové pošty u společnosti SPT TELECOM, a.s., největšího poskytovatele telekomunikačních služeb v České republice. První část projektu, jež má významně rozšířit služby poskytované touto společností, umožňuje již od tohoto června zřízení hlasových schránek pro podnikatele i domácnosti, které jsou již připojeny na digitální ústředny.

Během mítinku analytiků z Wall Street konaného v květnu 1998, pan Larry Weinbach, generální ředitel společnosti Unisys, použil celosvětový systém hlasové pošty jako příklad zaměření společnosti Unisys na aplikace, které naplňují specifické potřeby podniků a přitom je možno je dodávat opakovaně. Jedním z těchto řešení je systém hlasové pošty. Když se podíváme na řadu úspěchů spojenou s tímto řešením, vidíme společnosti Telefonica de Espana, Dutch Telecom, France Telecom Mobiles, Telecom Portugal, Mobile Communication Services in Finland, Telkom South Africa, Western Total Communications of Nebraska, Globtel ve Slovenské republice a Mobilrom v Rumunsku.

K této úspěšné řadě společností se letos v létě připojila další důležitá telekomunikační společnost SPT TELECOM, a.s. v České republice, která implementovala systém hlasové pošty od společnosti Unisys. Universální systém pro předávání hlasových zpráv dodaný společností Unisys (Universal Voice Messaging System) je vyprojektován tak, aby mohl být používán v celonárodním měřítku. Systém počítá s rozšířením o další aplikace, jako je například FaxMail, které budou přidány dle poptávky. První část projektu, jež má významně rozšířit služby poskytované touto společností, umožňuje již od tohoto léta zřízení hlasových schránek pro zákazníky na českém trhu, kteří jsou již připojeny na digitální ústředny.

SPT TELECOM, a.s. si vybrala universální systém hlasové pošty (Universal Voice Messaging System) od společnosti Unisys s cílem zvýšit úspěšnost volání a současně vytvořit prostor pro poskytování dalších hodnotných služeb v blízké budoucnosti. Implementace z léta tohoto roku slouží k zajištění potřeb zákazníků z podnikové sféry i domácností.

Ivan Helcl, marketingový ředitel společnosti Unisys v České republice zdůraznil, že úspěšné nasazení systému v České republice je výsledkem excelentní spolupráce mezi Unisysem ve Švýcarsku a Unisysem v České republice. Spolupráce jednotlivých poboček umožňuje větší specializaci a tedy i kvalitnější a rychlejší zpracování a realizaci projektů. Švýcarsko je jenom jedna s mnoha zemí jejichž telekomunikační společnosti používají řešení Unisys pro hlasové schránky. "Největší instalací našeho systému na světě je však Telefonica de Espaňa ve Španělsku, která využívá 6 miliónů hlasových schránek. Momentální rozšiřitelná kapacita v této společnosti je 8,3 milióny hlasových schránek. Našeho systému využívá mimo jiné také nizozemská společnost Dutch PTT s 2 milióny hlasových schránek a blíže k domovu i jeden z provozovatelů mobilní telefonní sítě na Slovensku Globtel", řekl Helcl.

Unisys je jednou z nejvýznamnějších společností s portfoliem služeb, technologií a partnerů nezbytných pro kompletní řízení a správu informací - pomáhá klientům využívat jejich informační zdroje tak, aby zvýšili svoji konkurenceschopnost. Zkušenosti společnosti se správou informací jsou založeny na praktických zkušenostech ve třech hlavních oborech činnosti firmy: konzultační činnosti; poskytování řešení a integraci systémů; poskytování vedoucích technologií na poli průmyslu; službách a produktech podporujících distribuované výpočetní prostředí.

Další informace je možno získat na adrese http://www.unisys.com. služby World Wide Web. Kontakt: SHILLAND & Co. Central Europe s.r.o.