U:fon dnes bude odpovídat čtenářům online...

U:fon dnes bude odpovídat čtenářům online... | foto: U:Fon

U:fon odpovídal online: v případě nespokojenosti odpouštíme paušály

  • 45
Nejmladší mobilní operátor, U:fon, odpovídal online čtenářům iDNES.cz. Mimo jiné uvedl, že v případě nespokojenosti zákazníka s jeho službou odpouští v některých případech až tři měsíční paušály.

Na vaše dotazy odpovídala Jana Studničková, tisková mluvčí společnosti Penta Investments, která nejmladšího českého operátora zastřešuje, a Marek Sláčík, výkonný ředitel pro marketing, prodej a péči o zákazníky.

Odpovědi na položené dotazy najdete zde

Zástupce U:fona jsme pozvali zejména proto, aby měli možnost vysvětlit potíže, které s operátorem mají jeho zákazníci. - vice zde

Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.czBěhem online rozhovoru mimi jiné uvedli, že v případě nespokojenosti zákazníka s rychlostí či kvalitou služby je operátor připraven nabídnout slevu z měsíčního paušálu. Chce tím kompenzovat zákazníkovu nespokojenost: "..máte možnost požádat na naší zákaznické lince o kompenzaci z důvodu nízké rychlosti ve formě prominutí 1-3 měsíčních paušálů," napsali v jedné z odpovědí.

Tento ústupek vysvětlují jednoduše: "...i ve vašem případě dojde ke zlepšení situace do 3 měsíců," domnívají se. Operátor se tak snaží své zákazníky udržet i v případě, že jsou se službami nespokojeni.

Odpovědi na položené dotazy najdete zde