Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


U:fon odpovídal online: v případě nespokojenosti odpouštíme paušály

aktualizováno 
Nejmladší mobilní operátor, U:fon, odpovídal online čtenářům iDNES.cz. Mimo jiné uvedl, že v případě nespokojenosti zákazníka s jeho službou odpouští v některých případech až tři měsíční paušály.
U:fon dnes bude odpovídat čtenářům online...

U:fon dnes bude odpovídat čtenářům online... | foto: U:Fon

Na vaše dotazy odpovídala Jana Studničková, tisková mluvčí společnosti Penta Investments, která nejmladšího českého operátora zastřešuje, a Marek Sláčík, výkonný ředitel pro marketing, prodej a péči o zákazníky.

Odpovědi na položené dotazy najdete zde

Zástupce U:fona jsme pozvali zejména proto, aby měli možnost vysvětlit potíže, které s operátorem mají jeho zákazníci. - vice zde

Marek Sláčik z U:fona odpovídá na dotazy čtenářů Mobil.czBěhem online rozhovoru mimi jiné uvedli, že v případě nespokojenosti zákazníka s rychlostí či kvalitou služby je operátor připraven nabídnout slevu z měsíčního paušálu. Chce tím kompenzovat zákazníkovu nespokojenost: "..máte možnost požádat na naší zákaznické lince o kompenzaci z důvodu nízké rychlosti ve formě prominutí 1-3 měsíčních paušálů," napsali v jedné z odpovědí.

Tento ústupek vysvětlují jednoduše: "...i ve vašem případě dojde ke zlepšení situace do 3 měsíců," domnívají se. Operátor se tak snaží své zákazníky udržet i v případě, že jsou se službami nespokojeni.

Odpovědi na položené dotazy najdete zde

Autor:




Nejčtenější

Huawei Mate 10 Pro
Tak nízkou cenu nikdo nečekal. Huawei Mate 10 Pro zatopí konkurenci

Huawei představil v Mnichově nový špičkový smartphone Mate 10. Překvapí hned v několika ohledech. Stejně jako nové iPhony má neuroprocesor, který se sám učí,...  celý článek

Ilustrační snímek
Geniální iPhonová finta. Odvezl si telefony za milion a čtvrt

Neobvyklou krádež řeší od 14. září newyorská policie. Pátrá po identitě muže, který si ze značkové prodejny Applu odvezl tři krabice plné iPhonů. Vydal mu je...  celý článek

Fronty jsou typické také pro prodejny firmy Apple ve chvílích, kdy startuje...
Reklamní průmysl zuří. Apple přestal sdílet historii prohlížení uživatelů

Při příležitosti aktualizace operačního systému a vyhledávače Safari udělala minulý měsíc společnost Apple důležitý krok k ochraně soukromí uživatelů....  celý článek

Ilustrační snímek
Dovolená v Egyptě je vyšla draho. Operátor chtěl téměř 80 tisíc

Deset srpnových dní strávených v Egyptě se britskému páru výrazně prodražilo. Důvodem nebyly ovšem neplánované výdaje v místě pobytu, překvapení přišlo až po...  celý článek

Nokia 9
Skvělý start, hodnotí analytici návrat Nokie na trh

Návrat značky Nokia na trh byl doprovázen řadou analýz, které předpovídaly úspěch, nebo naopak krach. Nakonec to vypadá, že se návrat legendární značky může...  celý článek

Další z rubriky

Ilustrační fotografie
T-Mobile měl výpadek mobilního internetu

Mobilní internet v sítí T-Mobile v neděli večer nefungoval. Operátor o výpadku sám informoval zákazníky na sociálních sítích.   celý článek

Ilustrační snímek
Pražské metro pokryla wi-fi síť. Zatím pouze v šesti stanicích

V šesti stanicích metra spustil Pražský dopravní podnik (DPP) připojení k internetu prostřednictvím wi-fi. Cestující tak získají nejen přístup k dopravním...  celý článek

Ilustrační snímek
Blíží se další regulace. Volání do zahraničí je moc drahé

Chcete-li v současnosti ušetřit za volání po EU, pak musíte vycestovat za hranice. Z telefonu přihlášeného do sítě operátora sousedního státu totiž oproti...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.