Pokud se vám toto přihodí u klasického tarifu, dá se vše vyřešit. Zajdete do prodejny vašeho operátora a dostanete za patřičný tisícikorunový poplatek novou SIM kartu, kterou můžete používat na stejné číslo. Jediným problémem se tak stanou telefonní kontakty, pokud jste si je nezazálohovali, tak si je musíte pořídit znovu.
Jinak tomu je u Twist karty. Pokud dojde k havárii na Twist kartě, máte v podstatě smůlu. Pouze v případě, že SIM karta je v šestiměsíční záruční lhůtě, lze reklamovat softwarovou chybu, mechanické poškození, či jiné poškození SIM karty Paegas TWIST. V takovém případě dostanete v prodejně Paegasu novou SIM kartu, ale pozor - také s novým telefonním číslem. Kredit je převeden.
Pokud jste závadu na SIM kartě způsobili sami (zlomení atd), případně k jejímu poškození došlo po šestiměsíční záruční lhůtě, je situace zlá. V takovém případě vám RadioMobil nepomůže a musíte si koupit novou SIM kartu a opět i s novým telefonním číslem.
Nevýhodou ale je, že v každém případě přijdete o své telefonní číslo a musíte všem přátelům sdělit nové telefonní číslo. Jedinou možností, jak o telefonní číslo nepřijít, je přechod na nějaký klasický tarifní program. Tento přechod je zdarma, ale již předpokládá registraci a placení měsíčních poplatků, tedy věc, která ne každému vyhovuje.
Podle našich informací se v RadioMobilu pracuje na změně systému tak, aby při poškození SIM karty u Twistu bylo možno pouze vyměnit SIM kartu bez nutnosti měnit telefonní číslo. Zatím ale není známo, kdy tato možnost bude dostupná.