Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Trik na dobití dvojnásobné částky z jednoho kuponu O2 je podvrh

aktualizováno 
Známe trik, jak z jednoho dobíjecího kuponu O2 získat dvojnásobnou hodnotu kreditu. Právě s tímto oznámením nedávno přišla dvojice mladíků říkající si Noisebrothers známá z internetové televize Stream.cz. Nevěřte jim ale ani slovo.

Dvojnásobná hodnota kreditu? Kdepak, jen podvod... | foto: Michal Hron, Mobil

Dvojí dobití z jednoho kuponu předplacené služby O2 je holý nesmysl. Ukázkové video, které naleznete pod tímto linkem, totiž nabádá k použití tzv. USSD kódu na pevné lince. Ta však tuto službu nikdy nepodporovala.

"Potřebujete k tomu mobilní telefon, dobíjecí kupon a pevnou linku," říká ve zkratce jeden z dvojice říkající si Noisebrothers. Poté dobije novou předplacenou kartu standardním způsobem přes mobilní telefon.

Celý trik má ale mít na starosti až pevná linka. Velmi podobným způsobem nabádá ke znovupoužití kódu z kuponu, avšak s tím rozdílem, že v zadávané posloupnosti znaků použijete číslo dobíjeného telefonu.

Po pár chvílích se na displeji mobilního telefonu objevuje částka 550 korun. Hodnota kuponu přitom byla jen 250 korun a na nové předplacené kartě byl počáteční kredit 50 korun. Cílová částka tedy odpovídá předpokladu.

Pravda se skrývá jinde

To, co se na první pohled může zdát jako ověřený trik, má však zcela jiný závěr. "Pohledem do našich interních záznamů jsme zjistili, že celá akce proběhla 24.6.2007," uvedl v odpovědi na náš dotaz Martin Žabka z O2.

"Prvních 250 korun bylo dobito pomocí voucheru zasláním kódu přes USSD, dobití druhých 250 korun ale proběhlo zcela korektně a standardně přes elektronické bankovnictví 2 minuty po dobití kuponem," dodal.

To tedy znamená, že kupon dvakrát použit nebyl. V zákulisí celého triku tedy musela být třetí osoba, která během natáčení dobila dané číslo stejnou částkou mimo zraky diváků.

Nic není zadarmo...

Co tedy vedlo chlapce k tomuto počinu? Situace bude nejspíše velmi podobná jako u umělecké skupiny Ztohoven, která pobouřila veřejnost simulovaným atomovým výbuchem v Krkonoších - dostat se do médií.

Zatímco Ztohoven má ale mnohem širší kontext, mladíci na videu si zkrátka chtějí udělat pouhou reklamu. Nestačí tedy než jen dodat: nic není zadarmo a dvojího dobití kreditu se zkrátka jen tak nedočkáte.

Autor:




Nejčtenější

Ilustrační snímek
Dovolená v Egyptě je vyšla draho. Operátor chtěl téměř 80 tisíc

Deset srpnových dní strávených v Egyptě se britskému páru výrazně prodražilo. Důvodem nebyly ovšem neplánované výdaje v místě pobytu, překvapení přišlo až po...  celý článek

TrueDepth fotoaparát u iPhonu X
Čelní foťák iPhonu X doženou ostatní nejdřív za dva roky, tvrdí analytik

Příchod iPhonu X očekávají nejspíše desítky milionů applistů z celého světa. Po třech letech okoukaného designu totiž přijde zcela nový přístroj s obřím...  celý článek

Za nový iPhone 8 si nechal na ruku vytetovat logo T-Mobilu
Chtěl iPhone zdarma a tak si nechal vytetoval logo T-Mobilu

Neobvyklý způsob, jak si pořídit nový mobil, zvolil muž z USA. Domluvil se s ředitelem T-Mobilu, že si nechá vytetovat logo tohoto operátora na ruku výměnou za...  celý článek

Ilustrační snímek
Geniální iPhonová finta. Odvezl si telefony za milion a čtvrt

Neobvyklou krádež řeší od 14. září newyorská policie. Pátrá po identitě muže, který si ze značkové prodejny Applu odvezl tři krabice plné iPhonů. Vydal mu je...  celý článek

ZTE Axon M
Výjimečný rozevírací smartphone je tu, ale konstrukce je zvláštní

Na rozkládací smartphony s ohebnými displeji se čeká už nějaký ten pátek. Nové ZTE Axon M sice přináší rozevírací koncepci, ovšem ohebný displej nemá. To...  celý článek

Další z rubriky

T-Mobile Streamon služba
Náhoda, nebo záměr? T-Mobile bleskově reaguje na neomezená data Vodafonu

T-Mobile bleskově zareagoval na novou nabídku datových neomezených balíčků Vodafonu. Službu Streamon představí ve stejný den, na kdy to naplánoval Vodafone.  celý článek

Vodafone nové logo
Vodafone spouští neomezené balíčky dat. Má k tomu nové logo

Mobilní operátor Vodafone mění na celoevropské úrovni svou tvář, má nové logo i slogan. Aby to česká pobočka řádně oslavila, připravila pro zákazníky i novou...  celý článek

Ilustrační snímek
Pražské metro pokryla wi-fi síť. Zatím pouze v šesti stanicích

V šesti stanicích metra spustil Pražský dopravní podnik (DPP) připojení k internetu prostřednictvím wi-fi. Cestující tak získají nejen přístup k dopravním...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.