Tři tlačítka pro penzisty

Tři tlačítka pro penzisty

Německý Vodafone přichází se zajímavou novinkou, přístroj bude mít pouhá tři tlačítka a superjednoduché ovládání. Důchodci se konečně dočkali, mobi-click je určen přesně pro ně. Charakteristickými vlastnostmi tohoto přístroje jsou hands-free mód, hlasité zvonění s optickou signalizací a napojená na call-centrum, poskytující informace nejrůznějšího charakteru.

Moderní mobilní telefony jsou pro mnoho lidí komplikované. Využívat výhod komunikace by ovšem chtěl každý, což je hlavní důvod vzniku prvního telefonu s pouhými třemi tlačítky.

Staří nebo nemocní lidé dostanou do ruky přístroj, který jim vyhovuje po všech stránkách. Jejich život se zjednoduší, cítí se bezpečněji, jelikož si kdykoli mohou přivolat pomoc nebo získat důležitou informaci. Nezávislost, svoboda pohybu a bezpečí - těmito slovy lze shrnou přínos služby mobi-click.

Hlavní funkcí je přímé spojení s operátorem stisknutím červeného tlačítka. Operátoři mají zdravotnické kurzy, odpovídají na dotazy a poskytují informace. Ihned vědí, kdo jim volá, také se jim zobrazí další podstatné skutečnosti, které zákazník zadá při zprovoznění služby. Operátoři mohou mít k dispozici kontakt na rodinného lékaře a příbuzné, dále informace o nemocech. Během rad týkajících se nemocí může operátor poskytnout další služby, například zavolat lékařskou pomoc. Hovory s operátorem se samozřejmě nemusejí týkat jen lékařské pomoci. Samozřejmostí je poskytnutí informace, kde je nejbližší otevřená lékárna, také může být přivolán technik k vyproštění zákazníka z uzamčené místnosti.

Zeleným a modrým tlačítkem mohou být voláni příbuzní a sousedi. Dvě nejdůležitější čísla jsou v telefonu uchována a v případě potřeby mohou být změněna, jednoduše zavoláním na call-centrum. Kombinace stisků tlačítka zapíná hands-free před nebo během hovoru.

Výrobek bude prodáván ve vybraných obchodech Vodafone, nejbližší místo bude zájemcům sděleno na bezplatných linkách. Přístroj je poměrně levný, stejně tak provozní poplatky. Vyžaduje speciální SIM kartu, je možno volat jen na číslo call-centra a dvě přednastavená čísla. Systém je maximálně zjednodušený a srozumitelný. Jeho hlavním účelem je usnadnit a zpříjemnit život a tento účel je splněn.

Němečtí důchodci, kteří jsou známí svojí vitalitou a touhou cestovat, mají vítaného pomocníka. Možná by nebylo od věci zpřístupnit podobnou služby i v České republice. Zájemců by bylo určitě dost.