Tísňovou linku 112 dosud v Praze využilo více než pět tisíc lidí. Linka byla uvedena do provozu 15. listopadu loňského roku. Na dotaz ČIA to uvedl tiskový mluvčí pražského Hasičského záchranného sboru Václav Hladík.
Z celkového počtu volání na tísňovou linku 112 se 64 procent volání týkalo Policie ČR. Zdravotnickou záchrannou službu požadovalo 28 procent případů, pět procent volání bylo určeno hasičům a tři procenta městské policii. Podle Hladíka je zhruba 97 procent případů volání v českém jazyce, dvě procenta v angličtině a zbývající jedno procento připadá na ostatní jazyky.
Souhrnné údaje o využívání linky 112 za celou Českou republiku nejsou podle tiskové mluvčí generálního ředitelství Hasičského záchranného sboru ČR Soni Jindrákové k dispozici. Cílem zavedení linky 112 v ČR je snaha sjednotit telefonní čísla tísňových linek v celé Evropské unii. Zejména cizinci tak mohou používat jednotné číslo.