Poradenský tým O2 Guru bude dostupný ve 123 prodejnách operátora

Poradenský tým O2 Guru bude dostupný ve 123 prodejnách operátora | foto: Telefónica O2

Telefónica nasadí do prodejen O2 Guru. Poradí technickým antitalentům

  • 8
Mobilní operátor Telefónica O2 se rozhodl ve svých prodejnách radit méně zdatným zákazníkům. Úkolem profesionálně vyškoleného personálu bude pod značkou O2 Guru pomáhat lidem s novými technologiemi, uvedla firma v tiskové zprávě.

"Během posledního roku došlo ke zdesetinásobení počtu dotazů v našich call centrech, jež se týkají chytrých telefonů. (...) Nejen to nás vedlo ke zjištění, že na českém trhu stále chybí odborníci, kteří by lidem pomohli," zdůvodnil novou službu marketingový ředitel společnosti Jiří Dvorjančanský.

Kromě technických antitalentů budou O2 Guru pomáhat také handicapovaným zákazníkům, kterým nastaví mobilní telefon tak, aby pro ně byl snadno ovladatelný. O radu mohou zákazníci požádat na jedné z třiačtyřiceti O2 prodejen v celé ČR. Na začátku května přibude dalších osmdesát O2 Guru ve všech značkových a ve vybraných franšízových O2 prodejnách. Celkem jich tedy bude k dispozici 123.

Zájemci o radu si mohou termín schůzky s O2 Guru také rezervovat, a to na webu www.o2.cz/guru. Rezervace však nejsou povinné.

Firma se k tomuto kroku rozhodla v návaznosti na aktuální průzkum společnosti Datank. Podle něj pouze pětina českých uživatelů využívá všech možností, které jim přístroje a aplikace nabízejí. Přitom téměř 40 procent dotázaných uvedlo, že již nyní používají chytré telefony, ale nejčastěji jen k telefonování či posílání SMS.

Poradenskou službu O2 Guru už firma nabízí na sociálních sítích, kde odpovídá na dotazy uživatelů Facebooku a Twitteru. Vedle toho existují O2 Guru videa s návody, jak nastavit nejpoužívanější služby.