Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Telefónice zmizely ze sítě stovky klientů, jejich čísla jako by neexistovala

  21:13aktualizováno  21:13
Někteří zákazníci Telefóniky O2 jsou od pondělí nedostupní a ani si nemohou zavolat. Firmě jejich čísla zcela "vypadla" ze systému a telefon postižených zákazníků se vůbec nepřihlásí do sítě. Společnost to svádí na probíhající modernizaci GSM sítě v dané lokalitě, náprava problému prý může trvat i několik dní.
Někteří klienti Telefóniky O2 jakoby neexistovali. Nepřipojí se do sítě. Ilustrační foto

Někteří klienti Telefóniky O2 jakoby neexistovali. Nepřipojí se do sítě. Ilustrační foto | foto: Profimedia.cz

Telefónica O2 problém přiznává a postiženým zákazníkům se omlouvá, uvedla televize Prima. Kdy bude vyřešen, ale nedokáže říct.

Na infolince zprvu operátoři o ničem nevěděli, později však už byli sdílnější. "Bohužel se nějaká telefonní čísla systémově odpojila. Je tam nějakých pět pracovních dnů na to, než se to všechno dá do pořádku," řekla Primě jedna ze zaměstnankyň infolinky Telefóniky O2.

Problém potvrdil i mluvčí operátora Martin Žabka: "V dané lokalitě probíhá modernizace naší GSM sítě, dochází tedy k výměně staré technologie za novou. S tím bohužel souvisí i zhoršení mobilního signálu a v některých případech může docházet k výpadkům hovorů," řekl.

I redakci Mobil.cz se ozvali čtenáři, kteří z ničeho nic nemohli volat ani posílat textové zprávy. "Ihned jsem kontaktoval zákaznickou podporu. Operátorka mi sdělila, že k odpojení došlo samovolně na straně O2, a slíbila, že do večera bude vše v pořádku," stojí v jednom z e-mailů od našich čtenářů. "Ani večer nebo ráno se ale situace nezměnila. Aktivace bude prý trvat až pět dní, což považuji za nehoráznost," dodává postižený zákazník.

Zákazníci ale nemusí mít problém jen s voláním. Pokud využívají i telefonní bankovnictví, tak s nefunkčním mobilem nemohou obsluhovat své nebo i firemní účty. Hláška o neexistujícím čísle navíc může špatně působit na obchodní partnery či úřady, dodává nespokojený klient v reportáži.

Firma se snaží problém co nejrychleji vyřešit. V daném případě postihl podle informací O2 zhruba tisícovku zákazníků. Do budoucna by se již neměl stávat, jelikož firma většinu své sítě už zmodernizovala. Náhradu za nefunkční službu prý bude společnost řešit individuálně.

Autor:


Témata: televize, O2, Telefónica


Nejčtenější

iPhone 8 Plus
iPhone 8 je tak výkonný, že tomu nevěřil ani tvůrce testu Geekbench

Výkon nového procesoru A11 Bionic od Applu vyrazil dech i tvůrci benchmarku Geekbench. Nedokáže pochopit, že smartphony s Androidem tak zaostávají.   celý článek

Příchod sítí 5G je plánován na rok 2020
Nástup sítí 5G je zase o něco blíže. První vysílače jsou už postavené

Berlín Příchod sítí 5G je plánován až na rok 2020, ale k důležitým milníkům dochází už teď. Společnost Deutsche Telekom spustila první evropské vysílače umožňující...  celý článek

Asus Zenfone 4 Selfie Pro
U volební urny neroztahujte selfie tyčku. Fotit však zakázáno není

Mobily budou hrát u právě probíhajících parlamentních voleb specifickou roli - spousta lidí si jimi bude dokumentovat svoji aktivitu při volbách. Co je ve...  celý článek

Honor 6A
Nenápadný premiant nižší třídy. Vyzkoušeli jsme Honor 6A

Nejlevnější model v nabídce značky Honor je dobrým příkladem toho, jak se mají dělat levné smartphony. Soustředí se na baterii, kvalitu displeje a na systém,...  celý článek

iPhone X
Je to konec mýtické čtečky v displeji? Výrobci sázejí na obličej

Čtečka otisků integrovaná do displeje měla být jednou z hlavních letošních inovací na poli smartphonů. Technologie je ovšem natolik složitá, že výrobci od...  celý článek

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Myšlenka supertarifu žije. Nově ho chce vyloudit město na Vysočině

Tarif pro běžné občany, jehož ceny by odpovídaly ministerským tarifům, se poprvé snažila vysoutěžit koncem roku 2016 radnice městské části Brno-střed. Bez...  celý článek

Vodafone nové logo
Vodafone spouští neomezené balíčky dat. Má k tomu nové logo

Mobilní operátor Vodafone mění na celoevropské úrovni svou tvář, má nové logo i slogan. Aby to česká pobočka řádně oslavila, připravila pro zákazníky i novou...  celý článek

Ilustrační snímek
Šedí operátoři jsou problém. Shoduje se telekomunikační úřad i O2

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) podle výsledků nedávného testu mobilního trhu konstatuje, že v České republice není efektivní konkurence a bude zřejmě třeba...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.