O2

O2 | foto: O2 Germany

Telefónica O2 už rozjíždí přejmenovávací kampaň

  • 144
Modrá, vzdušná ódvojka. Bublinky a slogan Nový proud v komunikaci. Již brzy, tvrdí banner.

Začátek konce značek Eurotelu a Český Telecom se čeká v nejbližších týdnech. Nic jiného banner neříká. Je ale podkreslen příjemnou hudbou. Najít ho můžete na této internetové adrese.

Jak již bylo oznámeno dříve Telefónica O2 Czech Republic bude v budoucnu používat značku O2 s logem Telefónica ve všech sděleních.

Podle Martina Žabky z tiskového oddělení TO2 náklady na celou kampaň se podle odborníků vyšplhají na několik set milionů korun. K přípravné fázi firma podle Žabky využije televizi, tisková média, internet i venkovní reklamní plochy.

Změna na O2, doprovázené logem Telefóniky, bude postupná. Změní se vzhled firemních prodejen, budov, několika tisíc aut společnosti, ale i všech písemností a internetových stránek.

V souvislosti se změnou si společnost zaregistrovala několik desítek internetových domén.

Vzhledem k tomu, že operátor ohlásil na příští čtvrtek tiskovou konferenci, je možné, že změna přijde již od pátku, prvního září.

Jako první nás na kampaň upozornil čtenář Antonín Kádek. Děkujeme.