Telecom má lepší infolinku než mobilní operátoři

  • 44
Nejlepší infolinku z největších telekomunikačních operátorů má podle nezávislého průzkumu Český Telecom. Všichni mobilní operátoři skončili až za ním. I jejich umístění leckoho překvapí...

(ČIA) – Kvalita i dosažitelnost telefonického centra Českého Telecomu je lepší než kvalita těchto služeb u všech tří tuzemských mobilních operátorů. Vyplývá to z průzkumu společnosti Positive, uskutečněném od 10. června do 22. července letošního roku. Positive je součástí německé společnosti MSE Group a specializuje se na projekty v oblasti péče o zákazníka.

Průměrná doba čekání na první kontakt při deseti hovorech na telefonické centrum činila u Českého Telecomu tři sekundy, u Eurotelu čtyři sekundy, u Českého Mobilu osm sekund a u RadioMobilu 10 sekund. Průměrná doba čekání na přijatelnou odpověď byla nejnižší u Českého Mobilu (36 sekund), následují Český Telecom (43 sekund), Eurotel (52 sekund) a RadioMobil (65 sekund). Pouze u Českého Telecomu se volající ve všech případech dočkal spojení s osobou, která zodpověděla dotaz či nabídla zákaznicky orientovanou alternativu, například možnost zpětného zavolání.

Kvalitu každého relevantního telefonátu ohodnotila společnost Positive prostřednictvím standardizovaného dotazníku. Komplexně hodnotila úroveň nabízené služby po stránce atmosféry telefonátu, aktivity pracovníka, mluveného projevu či užitečnosti nabízených informací. Ukazatel průměrné kvality pak tvoří podíl získaných bodů a maximálního možného počtu bodů pro společnost. Český Telecom dosáhl hodnoty 96 procent, RadioMobil 85 procent, Český Mobil 81 procent a Eurotel 78 procent.