K tomuto závěru dospěl spotřebitelský průzkum JD Power, který cituje server Marketing&Media. Ten zkoumá mezi 2200 respondenty nejrůznější faktory jako je spokojenost s cenou a službami nebo image značky.
Minulý rok skončil T-Mobile poslední v oblasti paušálních smluv a předposlední v oblasti předplacených karet. Letos se už propadl na dno v obou případech. Se špatnými výsledky kontrastuje umístění virtuálního operátora Virgin Mobile, který využívá pro svou činnost právě síť T-Mobile. Více se dočtete v Marketing&Media.
Stagnující značku má znovu rozhýbat revitalizační strategie založená na velkých změnách zejména u manažerských postů. Služby T-Mobile využívá na britském trhu přes 15 miliónů zákazníků. Firma je však pod velkým cenovým tlakem konkurenčního Orange, Vodafonu a již zmiňovaného Virgin Mobile.
I u nás čeká T-Mobile tvrdý boj. Z Oskara se příští rok vyklube světová jednička Vodafone a z Eurotelu se možná stane Movistar. Více se dočtete článku: Brzy u nás vypukne bitva mobilních titánů.