Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

T-Mobile sliboval tarify na míru. Věrným zákazníkům ale nic extra nedal

  0:18aktualizováno  0:18
„Prodloužením smlouvy ušetříte,“ hlásá banner na webu T-Mobilu pod přehledem aktuálně nabízených tarifů. Láká jím na jedinečné tarify na míru, které si prý připravil pro věrné zákazníky. Jenže o tarifech na míru v pravém slova smyslu nemůže být ani řeč.

T-Mobile láká na jedinečné tarify na míru | foto: T-Mobile

Po kliknutí na banner je zákazník přesměrován na podstránku zákaznické podpory věnovanou prodloužení smlouvy. Na stejnou stránku se zákazník mimochodem dostane i z úvodní stránky T-Mobilu přes standardní odkaz „Prodloužit smlouvu online“ pod záhlavím webu. Zákazník je následně vyzván, aby se přihlásil číslem pro hlasový či datový tarif, jedině tak mu operátor může prý ukázat jedinečnou nabídku tarifů podle jeho potřeb.

Fotogalerie

To je sice pravda, ovšem všechny dosavadní formulace operátora evokují, že se zákazník dočká zcela odlišné nabídky oproti standardním tarifům Mobil. Tedy, že získá více služeb oproti běžnému tarifu za tomu adekvátní paušál, nebo tarif speciálně uzpůsobený jeho běžné měsíční spotřebě.

Operátor sice skutečně zobrazí nabídku adekvátní spotřebě (především té datové) daného zákazníka, ovšem ne takovou, jakou zákazník po přečtení lákavých sdělení pravděpodobně očekává.

Veškerá tato „speciální“ nabídka totiž podle slov T-Mobilu vychází z aktuálních tarifů Mobil, operátorem nabízené tarify při prodloužení smlouvy se tak oproti nim nikterak neliší. „Tarify na míru“ tak představují pouhý výběr z aktuálních tarifů, tedy těch, které co nejlépe odpovídají chování daného zákazníka využívajícího některý ze starších tarifů.

Všeobecné vnímání spojení „jedinečný tarif na míru“

Zajímalo nás , jak spojení použité T-Mobilem v bannerové kampani vnímají zákazníci operátorů. Všeobecně se dají reakce oslovených lidí shrnout do jednotného přesvědčení, že si zákazník bude moci v takovém případě sestavit vlastní tarif podle svých představ. Dnes tedy zejména s ohledem na mobilní data, tedy možnost sám si určit především jejich objem, ale i cenu podle vlastních požadavků, a neomezovat se tak na striktně danou nabídku operátora.

„Banner slouží pro přihlášení zákazníka do prostředí samoobsluhy T-Mobile. Po přihlášení můžeme zákazníkovi zobrazit a nabídnout nabídku, která nejlépe pokrývá jeho telekomunikační potřeby a tím mu usnadnit jeho výběr,“ uvedla pro Mobil.iDNES.cz Anna Hroudová z tiskového oddělení T-Mobilu.

Zákazníci se staršími tarify budou totiž v případě končícího úvazku muset přejít na některý z nových tarifů. Bannerová kampaň se tak zaměřuje právě na snazší přechod zákazníků na nové tarify Mobil, které operátor představil koncem letošního března (více zde).

„Chceme, aby si zákazník vybral nový tarif tak, aby nejlépe vyhovoval jeho potřebám, což při přechodu mezi tarifními generacemi nemusí být vždy zcela snadné, proto se mu snažíme výběr usnadnit,“ dodala Hroudová.

Zákazníci čekající po kliknutí na banner a přihlášení do internetové samoobsluhy jedinečnou tarifní nabídku za svou věrnost T-Mobilu tak budou zklamáni. Minimálně v této kampani, která je, ačkoli tak nepůsobí, zaměřena zcela jiným směrem, se ničeho takového nedočkají.

Autor:



Nejčtenější

iPhone SE 2 má být už v květnu. Takto by měl vypadat

Údajný iPhone SE 2.

iPhone SE byl představen před dvěma roky, jeho design je pak vyloženě zastaralý. Vychází z šest let starého modelu....

V sobotu koupíte smartphony Xiaomi za 399 Kč a sluchátka za korunu

Sleva

Čínské Xiaomi od loňska oficiálně působí v Česku a po několika stáncích otvírá i plnohodnotný obchod. První zákazníci...



Obchod pětiletky finišuje. Spojení Vodafonu a UPC ovlivní i trh v Česku

Vodafone jedná o převzetí operátora UPC

Vodafone by měl v nejbližší době koupit některé evropské pobočky Liberty Global. Obchod se týká i Česka, znamenalo by...

Drsná metoda autoškoly, žáci museli položit své mobily na silnici

Neobvyklý způsob učení parkování v čínské autoškole

V čínské autoškole vymysleli originální způsob, jak naučit studenty velmi opatrně zaparkovat. Na čáry vyhrazené pro...

Nejnovější smartphone od Samsungu se nedokáže připojit k internetu

Samsung Galaxy J2 Pro ve verzi bez internetu

Samsung připravil smartphone, který by u nás ocenili možná jen senioři. Případně ti, kteří se obávají možného zneužití...

Další z rubriky

Bezplatná služba Spotify u O2 končí. Zatrhl ji ČTÚ

Operátor O2 nabízí zákazníkům prémiový účet Spotify na tři měsíce zdarma

Od června 2016 umožňovalo O2 zákazníkům využívat službu Spotify zcela bezplatně. Podle Českého telekomunikační úřadu...

O2 výrazně vylepšuje studentský tarif. Nově nabídne až 10 GB dat za 499 Kč

Ilustrační snímek

Operátor O2 od května představí vylepšené studentské tarify [:kůl:]. Vyšší varianta bude při shodném měsíčním paušálu...

Pokrytí metra LTE sítí vyjde operátory na více než půl miliardy

Stanice metra Budějovická

Investici ve výši více než půl miliardy si vyžádá pokrytí všech tunelů a stanic pražského metra mobilním signálem, o...



Najdete na iDNES.cz