Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


T-Mobile sliboval tarify na míru. Věrným zákazníkům ale nic extra nedal

  0:18aktualizováno  0:18
„Prodloužením smlouvy ušetříte,“ hlásá banner na webu T-Mobilu pod přehledem aktuálně nabízených tarifů. Láká jím na jedinečné tarify na míru, které si prý připravil pro věrné zákazníky. Jenže o tarifech na míru v pravém slova smyslu nemůže být ani řeč.

T-Mobile láká na jedinečné tarify na míru | foto: T-Mobile

Po kliknutí na banner je zákazník přesměrován na podstránku zákaznické podpory věnovanou prodloužení smlouvy. Na stejnou stránku se zákazník mimochodem dostane i z úvodní stránky T-Mobilu přes standardní odkaz „Prodloužit smlouvu online“ pod záhlavím webu. Zákazník je následně vyzván, aby se přihlásil číslem pro hlasový či datový tarif, jedině tak mu operátor může prý ukázat jedinečnou nabídku tarifů podle jeho potřeb.

Fotogalerie

To je sice pravda, ovšem všechny dosavadní formulace operátora evokují, že se zákazník dočká zcela odlišné nabídky oproti standardním tarifům Mobil. Tedy, že získá více služeb oproti běžnému tarifu za tomu adekvátní paušál, nebo tarif speciálně uzpůsobený jeho běžné měsíční spotřebě.

Operátor sice skutečně zobrazí nabídku adekvátní spotřebě (především té datové) daného zákazníka, ovšem ne takovou, jakou zákazník po přečtení lákavých sdělení pravděpodobně očekává.

Veškerá tato „speciální“ nabídka totiž podle slov T-Mobilu vychází z aktuálních tarifů Mobil, operátorem nabízené tarify při prodloužení smlouvy se tak oproti nim nikterak neliší. „Tarify na míru“ tak představují pouhý výběr z aktuálních tarifů, tedy těch, které co nejlépe odpovídají chování daného zákazníka využívajícího některý ze starších tarifů.

Všeobecné vnímání spojení „jedinečný tarif na míru“

Zajímalo nás , jak spojení použité T-Mobilem v bannerové kampani vnímají zákazníci operátorů. Všeobecně se dají reakce oslovených lidí shrnout do jednotného přesvědčení, že si zákazník bude moci v takovém případě sestavit vlastní tarif podle svých představ. Dnes tedy zejména s ohledem na mobilní data, tedy možnost sám si určit především jejich objem, ale i cenu podle vlastních požadavků, a neomezovat se tak na striktně danou nabídku operátora.

„Banner slouží pro přihlášení zákazníka do prostředí samoobsluhy T-Mobile. Po přihlášení můžeme zákazníkovi zobrazit a nabídnout nabídku, která nejlépe pokrývá jeho telekomunikační potřeby a tím mu usnadnit jeho výběr,“ uvedla pro Mobil.iDNES.cz Anna Hroudová z tiskového oddělení T-Mobilu.

Zákazníci se staršími tarify budou totiž v případě končícího úvazku muset přejít na některý z nových tarifů. Bannerová kampaň se tak zaměřuje právě na snazší přechod zákazníků na nové tarify Mobil, které operátor představil koncem letošního března (více zde).

„Chceme, aby si zákazník vybral nový tarif tak, aby nejlépe vyhovoval jeho potřebám, což při přechodu mezi tarifními generacemi nemusí být vždy zcela snadné, proto se mu snažíme výběr usnadnit,“ dodala Hroudová.

Zákazníci čekající po kliknutí na banner a přihlášení do internetové samoobsluhy jedinečnou tarifní nabídku za svou věrnost T-Mobilu tak budou zklamáni. Minimálně v této kampani, která je, ačkoli tak nepůsobí, zaměřena zcela jiným směrem, se ničeho takového nedočkají.

Autor:


Témata: T-Mobile, operátor


Nejčtenější

Huawei Mate 10
Kdo bude mít nejdražší smartphone na trhu? iPhone X ohrozí nový Huawei

Huawei se vypracoval na jednoho z největších producentů smartphonů. Odpovídá tomu i sebevědomí čínské značky. Chystaný model Mate 10 má mít v nejvyšší...  celý článek

iPhone 8 Plus v Drážďanech
Máme iPhone 8 Plus jako první. Prohlédněte si jej

Drážďany (od zpravodaje Mobil.iDNES.cz) Pro nový iPhone 8 Plus jsme se vypravili v den zahájení prodeje do německých Drážďan. Přinášíme vám první dojmy z nejnovějšího prémiového modelu od Applu,...  celý článek

iOS 11
Řada chytrých vylepšení. Systém iOS 11 posouvá iPhony dál

Nový systém iOS 11 přináší nejvíce inovací pro tablety iPad, ale i pro iPhony nabízí řadu chytrých vylepšení, která zpříjemní uživatelský komfort.   celý článek

Apple Watch Series 3
Nové Watch nefungují, jak by měly. Apple připustil problémy s připojením

Již zítra začne Apple současně s iPhony 8 a 8 Plus prodávat také novou generaci chytrých hodinek Watch. Recenzenti ovšem jejich koupi nedoporučují, a to kvůli...  celý článek

Nové ovládací centrum umožňuje přidávat další funkce.
Nová funkce v iOS 11 má bezpečnostní trhlinu. Apple ji přidal schválně

Vypnout wi-fi nebo Bluetooth v nové verzi operačního systému iOS je těžší, než se na pohled zdá. Rychlé volby je totiž pouze odpojí, nikoliv však deaktivují....  celý článek

Další z rubriky

Vodafone (ilustrační fotografie)
Vodafone se plácl přes kapsu. Výrazně zvyšuje data na předplacenkách

Vodafone s okamžitou platností zvýšil datové balíčky u předplacených karet, jejich cena se přitom nemění. Platí to i pro studentskou Kartu 26.  celý článek

Ilustrační snímek
Zkontrolujte účet od operátora, na reklamaci roamingu jsou dva měsíce

Od 15. června nesmí operátoři při využití mobilních služeb v členském státě EU účtovat žádný příplatek k domácím sazbám. Český telekomunikační úřad proto...  celý článek

Ilustrační snímek
O2 opisuje od T-Mobilu. Přidává nový tarif s extra porcí dat

Operátor O2 s příchodem nového školního roku doplňuje nabídku o nový tarif určený pro datově náročné uživatele. Ten jako by z oka vypadl stejně zacílenému...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.