T-Mobile rozdá ve vánoční soutěži přes 100 000 mobilů. Šanci má každý

aktualizováno 
Přes dva tisíce mobilů denně mohou od 1. listopadu vyhrát v nové SMS vědomostní soutěži zákazníci operátora T-Mobile. Firma celkem rozdá přes sto tisíc telefonů značek Nokia, Samsung a firemních přístrojů T-Mobile G1. Šanci na výhru zajistil operátor téměř každému.

Ve vánoční soutěži rozdá T-Mobile přes sto tisíc mobilů značky Nokia a Samsung. Na padesát nejpřesnějších soutěžících navíc čeká zařízení T-Mobile G1 | foto: t-mobile.cz

Hra začíná o půlnoci 1.11. 2009 a potrvá až do 23:59:59 hodin dne 20.12. 2009. Každou hodinu v tomto období odstartuje jedno soutěžní kolo, pro které je připravena samostatná otázka.

Pro přihlášení do kterékoli herní hodiny stačí poslat SMS ve tvaru VANOCE na číslo 2009. Cena přihlašovací SMS i každé další na stejné číslo je 9 korun včetně DPH. Příchozí zprávy jsou zdarma.

Na základě registrační SMS přijde zákazníkovi otázka, která se každou hodinu mění. Soutěžící odpovídá opět na číslo 2009. Pokud se mu nepodaří odpovědět správně, přijde mu zpráva s nápovědou.

Počet nápověd se odvíjí se od počtu unikátních telefonních čísel, se kterými za posledních sedm dní komunikoval (volal či psal SMS a MMS zprávy). Maximální počet nápověd je deset, každý zákazník ale získá minimálně tři pomocné SMS.

V případě správné odpovědi obdrží soutěžící SMS s touto informací a v následující soutěžní hodině zjistí, zda byl mezi 84 nejchytřejšími a nejrychlejšími. O druhu výhry pak rozhoduje pořadí, na kterém se umístili: liší výherci obdrží telefon Nokia 1662, sudí Samsung E1120.

Kromě hodinových výher mohou zákazníci získat i denní výhru v podobě mobilního telefonu T-Mobile G1. U té kromě rychlosti rozhoduje i počet správných odpovědí v soutěžním dni, maximálně tedy 24. Pokud bude mít více soutěžících stejný počet správných odpovědí, vyhrává ten, kterému jejich zodpovídání zabralo nejméně času.

Aby operátor zajisti šanci na výhru co nejvíce svým zákazníkům, omezil počet výher na maximálně tři hodinové a jednu denní výhru na osobu během celé soutěže. K účasti v soutěži tak požaduje i rodné číslo.

"Letos jsme se rozhodli změnit naši vánoční nabídku a nadělit našim zákazníkům důvody k radosti. Jsme přesvědčení, že 100 000 cen v podobě mobilního telefonu je ojedinělou záležitostí," říká marketingový ředitel společnosti T-Mobile Petr Dvořák. Kompletní informace jsou k dispozici na www.t-mobile.cz/vanoce.

Autor:


Nejčtenější

Huawei Mate 20 Pro může být nový král smartphonů. Nechybí mu vůbec nic

Huawei Mate20 Pro

Špičkový Huawei Mate 20 Pro se stal jedním z nejvybavenějších smartphonů na trhu. Jak jsme si mohli již krátce...

Ostuda Androidu trvá, jen jediný smartphone na trhu má nejnovější verzi

Android 9.0 DP4 (Beta 4) na Nokii 7 Plus

Nokia 7 Plus je v podstatě prvním u nás běžně dostupným smartphonem, který dostal oficiální aktualizaci na nový Android...



Nedívejte se na zabavené iPhony, zablokují se, radí odborníci policistům

iPhone XS Max

Podle instrukcí forenzní firmy Elcomsoft pro americkou policii je vhodné, aby se policisté nedívali zpříma na nové...

Už žádné výřezy. Samsung všechno potřebné schová pod displej mobilu

Bude takto vypadat Samsung Galaxy S10?

Výřez displeje je naprosto dominantní trend smartphonů posledního roku, ovšem největší výrobce, Samsung, mu stále...

Hollywoodská kaskadérka otestovala detekci pádu u nových Apple Watch

Jednou z novinek Apple Watch Series 4 je detekce pádu. Redakce deníku The Wall...

Nová generace hodinek od Applu boduje především většími displeji a možností vykreslit EKG. Novinky přináší i omlazená...

Další z rubriky

Velká sláva. Praha pokryla tři stanice metra rychlým mobilním internetem

Ilustrační snímek

Od úterý 2. října mohou cestující na lince C pražského metra používat rychlá mobilní data i v tunelech mezi stanicemi...

O2 má levnější pevný internet, dostanou ho jen jeho zákazníci

prodejna O2 Experience Centre v Centru Chodov

Operátor O2 připravil novou nabídku pevného internetu, která láká na slevy pro zákazníky operátora s některým z tarifů...

Operátor mu převedl tarif na nový, šestkrát dražší. Podle ČTÚ neoprávněně

Ilustrační snímek

Operátoři mají zákonnou povinnost informovat zákazníky o všech jednostranných změnách smlouvy. Nesmí tak ovšem činit...



Najdete na iDNES.cz