Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


T-Mobile: Reklama v mobilu funguje, služby zdarma zřejmě nabídneme

aktualizováno 
Mobilní operátor T-Mobile chce do konce roku nabídnout vybrané služby zdarma výměnou za příjem reklamních SMS a MMS. Službu už otestoval v rámci tříměsíčního pilotního provozu. Reklama v mobilu je podle operátora téměř třicetkrát účinnější než na internetu.

T-Mobile chce pustit reklamu do mobilu | foto: T-Mobile

V rámci pilotního provozu nabízel operátor vybraným klientům 50 SMS či 50 volných minut nad rámec svého tarifu výměnou za maximálně dvě reklamní SMS a MMS denně. Nyní operátor komerční spuštění SMS a MMS reklamy v průběhu čtvrtého kvartálu. - čtěte T-Mobile: za reklamu až padesát SMS měsíčně zdarma

Podle T-Mobilu tento model reklamy funguje. Kampaně, které v rámci testovacího provozu proběhly, vykazovaly mnohem vyšší úspěšnost než internetová reklama. Testování služby se v období od 16. března 2009 do 12. června 2009 zúčastnilo 22 inzerentů a bylo osloveno 3 133 příjemců.

Průměrná úspěšnost SMS/MMS kampaní v pilotním provozu byla asi 27krát vyšší (2,72 %) než u bannerových kampaní na internetu. U nejúspěšnější kampaně toto číslo činilo dokonce 11,78 %, u nejméně úspěšné kampaně 0,29 procenta. Běžná úspěšnost internetové reklamy je přitom jen 0,1 %.

"Mobilní telefon je doposud velmi málo využívaný marketingový nástroj. Je přitom unikátní v tom, že je osobní, interaktivní a je vždy tam, kde je také jeho majitel," řekl Michal Němec, ředitel portálových služeb T-Mobile. "Reklama zasílaná do mobilu dokáže na rozdíl od plošné inzerce v tisku či televizi přesně zasáhnout cílovou skupinu," dodal.

Pilotního provozu mobilní reklamy v síti T-Mobile se účastnili zástupci dvou cílových skupin. Bylo to 1 392 žen ve věku 26 až 50 let žijících ve městech a druhou, početnější skupinu, pak tvořilo 1 741 mladých lidí ve věku do 26 let.

T-Mobile není jediný, kdo s mobilní reklamou koketuje. Jako první tento model přinesl na český trh Vodafone, který nabídl výměnou za reklamu možnost odeslání až 600 bezplatných SMS denně. Vodafone tuto službu ale před nedávnem zrušil, ekonomicky se mu nevyplácela. - čtěte Vodafone od srpna zruší studentské SMS zdarma. Nevyplácejí se

Autor:




Nejčtenější

iPhone 8 zakusil i klasickou ohybovou zkoušku. A uspěl, k nevratným deformacím...
iPhone 8 bodoval v crashtestech. Youtuber jej neohnul

Ve vodách chytrých telefonů známý youtuber Zachary Nelson prověřil sérií zatěžkávacích testů zbrusu nový iPhone 8. Telefonu uštědřil nespočet škrábanců,...  celý článek

Xiaomi Mi 6
Tato lahůdka mezi výkonnými smartphony stojí 12 tisíc, má to ale háček

Na českém trhu se objevil zajímavý supersmartphone od čínského Xiaomi. Za 12 tisíc nabídne bohatou výbavu, která se dá srovnat s nejvýkonnějšími telefony...  celý článek

IBM Simon
Takový smartphone jsme ještě netestovali. Rarita, která nedává smysl

V roce 1994 se začala psát komerční budoucnost chytrých telefonů. IBM Simon se stal prvním chytrým telefonem na trhu. Z dnešního pohledu je to především...  celý článek

Za nový iPhone 8 si nechal na ruku vytetovat logo T-Mobilu
Chtěl iPhone zdarma a tak si nechal vytetoval logo T-Mobilu

Neobvyklý způsob, jak si pořídit nový mobil, zvolil muž z USA. Domluvil se s ředitelem T-Mobilu, že si nechá vytetovat logo tohoto operátora na ruku výměnou za...  celý článek

TrueDepth fotoaparát u iPhonu X
Čelní foťák iPhonu X doženou ostatní nejdřív za dva roky, tvrdí analytik

Příchod iPhonu X očekávají nejspíše desítky milionů applistů z celého světa. Po třech letech okoukaného designu totiž přijde zcela nový přístroj s obřím...  celý článek

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Blíží se další regulace. Volání do zahraničí je moc drahé

Chcete-li v současnosti ušetřit za volání po EU, pak musíte vycestovat za hranice. Z telefonu přihlášeného do sítě operátora sousedního státu totiž oproti...  celý článek

Ilustrační fotografie
T-Mobile měl výpadek mobilního internetu

Mobilní internet v sítí T-Mobile v neděli večer nefungoval. Operátor o výpadku sám informoval zákazníky na sociálních sítích.   celý článek

Ilustrační snímek
Myšlenka supertarifu žije. Nově ho chce vyloudit město na Vysočině

Tarif pro běžné občany, jehož ceny by odpovídaly ministerským tarifům, se poprvé snažila vysoutěžit koncem roku 2016 radnice městské části Brno-střed. Bez...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.