Nový design prodejen T-Mobile

Nový design prodejen T-Mobile - Prodejny by měli zákazníkům nabídnout více možností seznámit se přímo s vystavenými produkty. | foto: Jan Lodl, Mobil.iDNES.cz

T-Mobile mění prodejny, nabídnou více interaktivity i zábavy

  • 15
Firemní prodejna T-Mobile na Zličíně je první vlaštovkou nového designu. Ten má odbourat bariéry mezi zákazníkem a prodejcem a zároveň přinést více interaktivity a osobní zkušenosti. Návštěvníci prodejny nejsou už zahlceni katalogy, ale mohou si většinu nabízených produktů přímo prohlédnout či vyzkoušet.

Centrem prodejny je pak velký dotykový displej, na němž si lze prohlédnout detailní informace o nabízených produktech či službách. Kromě toho si na něm lze například vytvořit vlastní vyzvánění tón či si zdarma prostřednictvím Bluetooth stáhnout melodii nebo obrázek. "Volný prostor dává vyniknout velkoplošným dotykovým LCD displejům, které slouží návštěvníkům k intuitivní a snadné orientaci v naší nabídce," komentuje nový design Miroslav Rakowski, výkonný ředitel péče o zákazníky a obchodu T-Mobile.

Nový design prodejen T-Mobile
Nový design prodejen T-MobileNový design prodejen T-MobileNový design prodejen T-MobileNový design prodejen T-MobileNový design prodejen T-Mobile

Místo klasických výstavních panelů s mobily a příslušenstvím ve vitrínách jsou vystavené produkty volně přístupné. Každý návštěvník si může daný typ telefonu detailně prohlédnout a více než polovinu nabízeného sortimentu i přímo na místě vyzkoušet. Je tak pro něj mnohem snazší vybrat si ten produkt, který mu bude vyhovovat.

Nový design prodejen T-MobileNový design prodejen T-MobileNový design prodejen T-MobileNový design prodejen T-MobileNový design prodejen T-Mobile