Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


T-Mobile má opět parohy. Vodafone mu je nasadil společně s omluvou

  12:50aktualizováno  12:50
Mobilní operátor Vodafone dnes v nejčtenějších českých denících zveřejnil omluvu konkurenčnímu T-Mobilu za umístění parohů na jeho billboardy. V Hospodářských novinách přitom opět využil motivu parohů, které umístil jako siluetu v pozadí omluvného textu.

Omluva operátora Vodafone v Hospodářských novinách | foto: Mobil

Vodafone musí podle rozhodnutí soudu do 9. srpna ve třech po sobě jdoucích vydáních MF DNES, Hospodářských novin a Blesku uveřejnit omluvu vždy v rozsahu minimálně půl strany.

Mobilní operátor Vodafone, který si zakládá na vtipných reklamních kampaních, použil poměrně nevšední formu omluvy. Na sedmačtyřiceti řádcích drobného písma opakuje několikrát za sebou totožný text. V Hospodářských novinách jsou navíc v pozadí půlstránkového omluvného inzerátu parohy.

přesné znění omluvy Vodafonu

Společnost Vodafone Czech Republic a.s. se omlouvá společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. za porušení dobrých mravů soutěže tím, že ve dnech 5. a 6. prosince 2006 umístila na reklamní nosiče pronajaté k prezentaci vánoční kampaně společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. své reklamní předměty, čímž hrubě zasáhla do jejích práv.

Inzeráty firmě Vodafone nařídil pražský vrchní soud. Podobnou omluvu vysoudila dříve i Telefónica O2.

Vodafone v rámci své kampaně s "falešnými soby" v roce 2006 umístil na billboardy, telefonní budky a další reklamní plochy využívané Telefónikou a T-Mobilem sobí parohy. Soud označil toto jednání za nekalou soutěž.

"Smysl pro humor je velmi pěkná vlastnost, zesměšňování druhých však v konkurenčním boji nemá místo. Je dobře, že většina zadavatelů reklam umí rozlišit hranici mezi nimi," uvedl již dříve ředitel právního odboru T-Mobilu Miroslav Uřičař.

Reklamní kampaň Vodafonu z roku 2006 odsoudila i arbitrážní komise Rady pro reklamu. Podle ní kampaň porušila etický kodex reklamy. "Dle mého názoru je tato věc porušením zákona ve smyslu nekalé soutěže," uvedl krátce po odhalení kauzy Radek Pokorný z advokátní kanceláře Pokorný, Wagner & spol.

Autoři: ,




Nejčtenější

Huawei Mate 10 Lite
První top model, který nestojí ani 10 000 Kč. Smiřte se ale s ústupky

O tom levnějším z nových top smartphonů firmy Huawei jsme se toho během mnichovské premiéry moc nedozvěděli. Novinka Mate 10 Lite přijde do prodeje dříve než...  celý článek

Nokia 9
Skvělý start, hodnotí analytici návrat Nokie na trh

Návrat značky Nokia na trh byl doprovázen řadou analýz, které předpovídaly úspěch, nebo naopak krach. Nakonec to vypadá, že se návrat legendární značky může...  celý článek

Ilustrační snímek
Geniální iPhonová finta. Odvezl si telefony za milion a čtvrt

Neobvyklou krádež řeší od 14. září newyorská policie. Pátrá po identitě muže, který si ze značkové prodejny Applu odvezl tři krabice plné iPhonů. Vydal mu je...  celý článek

Za nový iPhone 8 si nechal na ruku vytetovat logo T-Mobilu
Chtěl iPhone zdarma a tak si nechal vytetoval logo T-Mobilu

Neobvyklý způsob, jak si pořídit nový mobil, zvolil muž z USA. Domluvil se s ředitelem T-Mobilu, že si nechá vytetovat logo tohoto operátora na ruku výměnou za...  celý článek

Huawei Mate 10 Pro
Má skvělou výbavu a podle výrobce je lepší než iPhone X

Mnichov (od zpravodajů Mobil.iDNES.cz) Huawei v Mnichově představuje nové modely Mate 10. Trojice novinek patří ve svých segmentech na špičku. Ceny jsou překvapivě výhodné.  celý článek

Další z rubriky

Ilustrační snímek
O2 zrychluje pevný internet. Ale jen nejvyšší tarif

Operátor O2 od 4. října navyšuje přenosovou rychlost Internetu na doma. Změna se ovšem týká pouze nejvyššího tarifu Premium, rychlost stahování se ze...  celý článek

Ilustrační snímek
Dovolená v Egyptě je vyšla draho. Operátor chtěl téměř 80 tisíc

Deset srpnových dní strávených v Egyptě se britskému páru výrazně prodražilo. Důvodem nebyly ovšem neplánované výdaje v místě pobytu, překvapení přišlo až po...  celý článek

Vodafone nové logo
Vodafone spouští neomezené balíčky dat. Má k tomu nové logo

Mobilní operátor Vodafone mění na celoevropské úrovni svou tvář, má nové logo i slogan. Aby to česká pobočka řádně oslavila, připravila pro zákazníky i novou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.