I přes vysokou saturaci trhu v České republice zaznamenal T-Mobile CZ v loňském roce poměrně solidní přírůstek zákazníků - rovných 222 000. Tím se celkový počet zákazníků tohoto operátora vyšplhal na hodnotu 5 271 000.
Nárůst tedy činí 4,4 procenta a T-Mobile si tak velmi pravděpodobně udržel pozici jedničky na našem trhu. Co se počtu zákazníků týče, patří český T-Mobile v rámci skupiny kamsi doprostřed pole, stále však poměrně spolehlivě vede peloton poboček z menších zemí - před českou pobočkou jsou totiž divize z Polska (téměř 13 milionů zákazníků), Velké Británie (17,3 mil.), USA (28,7 mil) a Německa (téměř 36 milionů zákazníků).
Pravdou je, že kromě rakouské pobočky rostou všechny menší divize rychleji než ta česká, jenže místní trh je opravdu extrémně nasycen. K úspěchu operátorovi prý pomohly hlavně nabídky jako Mých 5, Bav Se nebo Girls Talk, které jsou vždy zaměřené na určitý okruh zákazníků. T-Mobile doufá, že bude i finanční jedničkou v ČR. Zda se tak ale skutečně stane, se dozvíme až po vyhlášení kompletních finančních výsledků operátorů u nás.