Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Svezli jsme se „vysmátou“ tramvají T-Mobile

Exkluzivně aktualizováno 
Operátor T-Mobile zahajuje svou vánoční kampaň. Její součástí je i nová televizní reklama, která ztělesňuje její motto "Rozdáváme úsměvy". Redakce Mobil.cz se natáčení reklamy zúčastnila.

Vánoční televizní reklama operátora T-Mobile vznikala poměrně na rychlo. Minulé pondělí jsme se účastnili jejího natáčení, od neděle přitom již reklama běží v televizích. Filmaři tak měli necelý týden na sestříhání hromady materiálu, který tvořily především záběry "vysmátých" obličejů.

Až do středy poběží spot v televizích ve své plné šedesátisekundové verzi, kterou vám u tohoto článku také nabízíme. Poté se na obrazovkách setkáme jen se zkrácenou čtyřicetisekundovou variantou.

Celý spot vypadá velmi jednoduše a samotný nápad opravdu jednoduchý je. Najatí herci měli za úkol rozesmát nic netušící cestující, kteří do tramvaje na víceméně pravidelné trase přistupovali. A filmaři zabírali smějící se obličeje.

Natáčení vánoční reklamy operátora T-Mobile

Ona na první pohled běžná tramvaj číslo 25 vyjížděla ze smyčky v zastávce Palmovka – vstup do ní měli jen filmaři a především přední vagón tramvaje jimi byl již docela slušně zaplněn. V tramvaji byly nainstalovány skryté kamery a kameramani namísto klasických kamer používali digitální zrcadlovky se schopností natáčet video. Ty jsou nenápadnější a také u cestujících nevzbuzují tolik pocitů nejistoty – když na vás někdo míří fotoaparátem, pořád je to příjemnější než být v hledáčku kamery.

Tramvaj postupně na své trase z Palmovky do obratiště Špejchar nabírala cestující. Ti zhola nic netušili, ale někde kolem zastávky Pražská tržnice začalo při naší jízdě to správné divadlo. Najatí herci se postupně začali smát a s nimi se rozesmáli i další lidé. Bez jakéhokoli důvodu. Opravdu to docela fungovalo, smát jsme se museli i my, kteří jsme o scénáři byli informováni.

Natáčení vánoční reklamy operátora T-Mobile

Sledovat reakce nic netušících cestujících nás bavilo téměř celou cestu na Letnou, pak přeci jen smích začal ustávat. Falešný revizor, který měl v rozesmáté tramvaji způsobit ještě větší povyk, při naší jízdě svou roli trochu pokazil, což následně režisér na konci trasy ocenil hlasitým nadáváním.

Natáčení vánoční reklamy operátora T-Mobile

Tramvaj svou trasu během dne projela asi osmkrát a pro natáčecí štáb to opravdu žádná legrace nebyla. Asi nejtěžší součástí práce štábu bylo odchytávání smějících se náhodných cestujících. Pokud totiž chtěli filmaři jejich obličeje v reklamě použít, museli s nimi na místě natáčení rovnou sepsat smlouvu. To ale nebylo tak jednoduché, protože kameramani museli vystupující, které měli předtím v záběru, identifikovat, pracovníci na zastávkách je pak měli za úkol "odchytit" a přesvědčit je k podpisu.

Nová reklamní kampaň tak vypadá podstatně jednodušeji, než jak ve skutečnosti vznikala. Podobně jednoduchá je prozatím i celá vánoční nabídka operátora T-Mobile; pro zákazníky si připravil soutěž, v jejímž rámci rozdá 100 000 mobilních telefonů. - čtěte T-Mobile rozdá ve vánoční soutěži přes sto tisíc mobilů. Šanci má každý





Nejčtenější

iPhone X
iPhonů X bude zoufale málo. Vyprodáno může být za pár minut

Uvedení iPhonu X se blíží, předobjednávky Apple spustí za několik dnů a první kusy zamíří ke koncovým zákazníkům už 3. listopadu. Telefonů však bude ve...  celý článek

Nové ovládací centrum umožňuje přidávat další funkce.
Nový Android má extrémně málo smartphonů. U Applu je to úplně jinak

Díky tomu, že Apple si sám vyvíjí software i hardware, je aktualizace iPhonů a iPadů velmi snadná. Naopak Android má roztříštěnou základnu přístrojů od tisíců...  celý článek

Vedoucímu hotelové služby explodoval v kapse košile Samsung Galaxy Grand Duos.
V kapse košile ucítil teplo, krátce poté jeho samsung explodoval

Nepříjemné chvilky zažil o poslední zářijové sobotě 47letý hotelový provozní Yulianto, v náprsní kapse jeho košile mu totiž explodoval telefon Samsung Galaxy...  celý článek

Honor 6A
Nenápadný premiant nižší třídy. Vyzkoušeli jsme Honor 6A

Nejlevnější model v nabídce značky Honor je dobrým příkladem toho, jak se mají dělat levné smartphony. Soustředí se na baterii, kvalitu displeje a na systém,...  celý článek

Navigace testuje majáky v pražskému tunelu
Mobil se neztratí ani v tunelu Blanka. Zkusili jsme testovací majáky Waze

Populární navigační aplikace Waze se v Praze možná dočká příjemného vylepšení. V tunelu, kde není dostupný signál z navigačních satelitů GPS, se bude...  celý článek

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Dovolená v Egyptě je vyšla draho. Operátor chtěl téměř 80 tisíc

Deset srpnových dní strávených v Egyptě se britskému páru výrazně prodražilo. Důvodem nebyly ovšem neplánované výdaje v místě pobytu, překvapení přišlo až po...  celý článek

Ilustrační snímek
Pražské metro pokryla wi-fi síť. Zatím pouze v šesti stanicích

V šesti stanicích metra spustil Pražský dopravní podnik (DPP) připojení k internetu prostřednictvím wi-fi. Cestující tak získají nejen přístup k dopravním...  celý článek

T- Mobile.
Pevný internet od T-Mobilu zlevnil. Zvýhodnění platí nově pro všechny

Možnost zřízení pevného internetového připojení za nižší měsíční paušál doposud T-Mobile podmiňoval nutností využívání či zřízení hlasového tarifu. Nyní...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.