Vodafone měl v pondělí, a podle některých našich čtenářů i během úterka, výpadek, který postihl náhodné zákazníky napříč republikou. Nešlo o chybu technického rázu, nýbrž o chybu některého pracovníka Vodafonu, který vyřadil některá čísla omylem z provozu. Nyní už je podle našich informací vše v pořádku.
"Kvůli lidské chybě nemohly stovky zákazníků plně využívat v pondělí zhruba od 12 hodin naše služby. Na zákaznické lince, prodejnách, Twitteru a Facebooku jsme zákazníky průběžně informovali. Zároveň naši technici intenzivně pracovali na nápravě. Situaci řešili postupně, v průběhu pondělního odpoledne a večera byla chyba u všech zákazníků odstraněna," řekl Miroslav Čepický z Vodafonu.
Operátor chystá pro postižené zákazníky malé odškodnění. "Zákazníkům, které komplikace postihly, se za ně velmi omlouváme. Jako kompenzaci jim dáme na čtyři dny neomezené volání v naší síti zdarma. Detailní informaci o kompenzaci zákazníkům odesíláme prostřednictvím SMS," dodal Čepický.