Společnost Symblaze dělá Oskarovi scény

  • 2
Společnost Symblaze dělá Oskarovi scény

Spolupráci s firmou Symblaze o třetí rok v řadě prodloužila společnost Český Mobil. Dosud Symblaze spolupracovala s One-to-One oddělením mobilního operátora na vytváření interaktivních kampaní.

Nově bude zajišťovat kreativní a komunikační strategii v oblasti podlinkových aktivit (BTL). ČIA to dnes potvrdil Roman Frkous z Českého Mobilu. Finanční podmínky kontraktu však odmítl specifikovat. Symblaze například v loňském roce pro Oskara realizovala interaktivní kampaň na vánoční nabídku, na akci Třináctá židle a aktuálně spustila kampaň Dělejte scény.

Za projekty pro Český Mobil letos Symblaze získala ocenění za nejkreativnější reklamu Louskáček a iReklama 2004. Kromě Symblaze spolupracují s Českým Mobilem v oblasti BTL společnosti Arwen, ADV a Red Cell.

Symblaze Praha je dceřiná firma americké společnosti Symblaze. Založena byla v roce 1999, v ČR působí od roku 2002. Základní kapitál firmy činí 200 tisíc korun. Mezi její klienty patří vedle Českého Mobilu, PricewaterhouseCoopers, The Walt Disney Company či Candle Corporation.