Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Špičkové LG Viewty se prodává skvěle. Přichází i stříbrná varianta

aktualizováno 
LG podpoří skvělé prodeje svého modelu Viewty stříbrnou variantou.

LG Viewty ve stříbrné variantě | foto: LG

LG již prodalo od říjnové premiéry 550 000 kusů modelu Viewty (KU990). Denně se prodá 10 000 kusů tohoto špičkového LG. Tento model je prodávanější než úspěšné řady Chocolate nebo Shine. Shine dosáhl prodejů 10 000 kusů/den za 14 týdnů od začátku prodeje, řada Chocolate dosáhla stejné mety 15 týdnu od premiéry. Viewty tuto hranici pokořilo již za 12 týdnů.

Viewty tohoto úspěchu dosáhl především na evropském trhu, v USA se tento model na rozdíl od konkurentů z vlastní stáje neprodává. LG Viewty je špičkový model s dotykovým displejem, který je vybaven pětimegapixelovým fotoaparátem s optikou Schneider-Kreuznach. Recenzi tohoto modelu si můžete přečíst zde.

Aby výrobce podpořil prodeje svého nového hitu, připravil stříbrné provedení pojmenované Dark Silver. Tato barevná varianta by se měla začít prodávat ještě v lednu. LG do stříbrné obléklo svůj další neméně úspěšný model Prada. Ten dostal i vylepšení v podobě nové QWERTY klávesnice.

Autor:


Nejčtenější

Tak bude vypadat letošní nejlevnější iPhone, zepředu připomíná desítku

Render chystaného LCD iPhonu s 6,1palcovým panelem ve společnosti menšího...

Uvedení nových iPhonů se blíží, jejich oficiální odhalení proběhne už za dva měsíce. Víme, že budou tři a alespoň z...

Blesková krádež. Zloději za 30 sekund vybílili obchod Applu

Blesková krádež v kalifornském Apple Storu

Skupina mužů za méně než minutu vykradla před očima zákazníků i personálu obchod Apple Store v kalifornském Fresnu....



Xiaomi pokračuje v dumpingových akcích. Redmi S2 bude za 300 korun

Nová prodejna mobilů v Olomouci přilákala stovky lidí

Agresivní marketing čínské značky v Česku pokračuje. Xiaomi otevírá třetí obchod a tradičně první den nabízí produkty s...

Novinka za 975 korun nahradí smartphone a nepotřebuje dotykový displej

JioPhone 2

Obyčejné mobily nejsou mrtvé. Právě naopak. Jestliže prodeje smartphonů stagnují, nebo na některých trzích dokonce...

Nový supersmartphone vysune kameru a nahrává uživatele bez jeho vědomí

Vivo NEX

V rámci právě skončeného mistrovství světa ve fotbalu byla hrací plocha obklopena panely s reklamami na nový čínský...

Další z rubriky

Vyzkoušeli jsme luxusní chytré mechanické hodinky. Mají 3D nabíječku

Hodinky Frederique Constant Hybrid Manufacture

Švýcarská hodinářská značka Frederique Constant vyrábí kromě klasických hodinek i „hybridní“ modely s chytrými...

Chtějí víc prodávat, tak se zamaskují značkou Pocophone

Xiaomi Mi 8

Čínský výrobce Xiaomi se snaží proniknout na nové trhy, spadeno má zejména na ten v Severní Americe. Pomoci by mu měla...

Češi stále kupují tlačítkové mobily, nejčastěji nokie

Nokia 8110 4G na premiéře v Barceloně

Téměř polovinou z 27 tisíc prodaných tlačítkových mobilů za první letošní pololetí byly telefony značky Nokia. Vyplývá...

RODIČE ZNAJÍ: Takhle reálně vypadá rodinná dovolená!
RODIČE ZNAJÍ: Takhle reálně vypadá rodinná dovolená!

Z reklamního letáku cestovní společnosti se směje manželský pár sedící na úhledném plážovém lehátku. Před ním si společně hrají děti. A teď zpátky do reality, takhle rodinná dovolená většinou nevypadá.

Najdete na iDNES.cz