I taková operátorka může vyřizovat váš dotaz na infolince některého z mobilních operátorů.

I taková operátorka může vyřizovat váš dotaz na infolince některého z mobilních operátorů. | foto: Profimedia.cz

Silvestrovská hitparáda nejvtipnějších hlášek z infolinek operátorů

  • 104
Každý má s infolinkami našich operátorů jiné zkušenosti. Někdo je spokojený, někdo už méně a občas se uskuteční rozhovor, který je hodný zvěčnění. A přesně takové pamětihodné rozhovory jsme pro vás nachystali v dnešním speciálním článku.

Naše mobilní operátory jsme koncem tohoto roku požádali o zaslání vtipných rozhovorů z jejich infolinek a musíme uznat, že ve svém snažení byli skutečně úspěšní. Vybrali jsme ty nejpovedenější kousky, které jsme společně s dalšími příspěvky původem z nejrůznějších zákoutí internetu (jinými slovy jejich autentičnost není potvrzena) připravili do tohoto článku. Rovněž musíme dodat, že práce na infolinkách není žádná procházka růžovým sadem. Například v chrudimském Call Centru Vodafone je operátorů přibližně 400 a každý z nich dokáže v průměru odbavit zhruba 11 hovorů za hodinu. O tom, co všechno se dá na infolince zažít, si můžete přečíst v tomto článku. - čtěte T-Mobile: práce asistenta infolinky je těžší než práce kosmonauta

My vám za celou redakci Mobil.cz přejeme skvělého Silvestra a vynikající start do roku 2009.

Co Internet dal

Operátor: Kam je zapojený ten kabel?
Zákazník: Jak to myslíte?
Operátor: Když půjdete po tom kabelu, kam dojdete?
Zákazník: Asi k vám na ústřednu do Brna.

Operátor: Pane, jestli na mě budete pořád takhle křičet, tak vás upozorňuji, že to položím.
Zákazník: No to si zkuste! To pak teprve začnu řvát!!
Operátor: To je možné, ale už ne na mě.

Operátor: Vy jste přímo zřizovatel té linky?
Zákazník (cca 80let): Jak to myslíte?
Operátor: Na koho je ta linka psaná.
Zákazník: Jako kdo tu je?
Operátor: Hmm, dejme tomu.
Zákazník: Já a můj pes.
Operátor: Ale já bych potřeboval jméno.
Zákazník: Ťapina.

Zavináč

Zákazník: Já seberu ten modem a omlátím vám ho o hlavu!
Operátor: Myslíte tím přímo mne?
Zákazník: Ne. Vy jste jedinej trochu ochotnej. Vás jenom švihnu kabelem.

Operátor: Linka je vedena na jméno Šun Jun Čung Ťin Han? Cože? Aha, takže na pana Nováka…

Zákazník: K vám se dovolat, to je umění! Prosim vás, vy tam jste sám?
Operátor: Někdy mám ten pocit.

Zákazník: U telefonu pan Koláček! A nebude to tak sladký hovor, jak si myslíte!

Zákazník: Já jsem výslovně říkal, ať mi sem neposílají toho technika, co tu byl minule! Jdu ke dveřím, vodevřu a co myslíte? No byl to von!

Zákazník: Pošlete sem konečně někoho, kdo tomu rozumí, jinak na to pustím manželku a to teprve budete koukat!

Mobilní internet

Zákazník: Já bych rád věděl, proč se mi nezobrazuje číslo volaného.
Operátor: Velice se omlouvám, ale tohle řeší kolegové z hlasových služeb.
Zákazník: A kde jsem teď?
Operátor: Na technické podpoře internetového připojení.
Zákazník: Výborně! Já si objednával O2TV a rád bych věděl, kdy to bude.
Operátor: Velice se omlouvám, ale tohle řeší kolegové z obchodního oddělení…
Zákazník: Tak to bych rád věděl, proč mi v Mozille nefunguje aktualizace.
Operátor: Je mi líto, ale tohle já neřeším, protože….
Zákazník: Ježíši! Vaší práci bych chtěl mít!

Zákazník: Já jsem technik!
Operátor: Já vím. Takových techniků sem hodně volá…

Operátor: Máte tam ten kurzor?
Zákazník: Já nevím. To mělo být v tom instalačním balíčku?


Infolinka O2

Zákazník dobíjel O2 kartu u terminálu SAZKY a volá na *11
Zákazník: „Dobrý den, já nabíjel přes Terminátora Sazky a zatím se mi nepřipsal kredit.“

Zákazník nabíjí O2 kartu prostřednictvím operátora
Operátor: “…doručíme Vám zprávu o nabití“     
Zákazník: “To asi nepřijde, protože u nás neprohrnuli sníh a listonoška se k nám nedostane.“

Logo o2

Zjišťování typu zákazníkova telefonu
Operátor: Jaký máte typ telefonu? 
Zákazník: „jútú“

Odchozí hovor
Operátor: Dobrý den, chtěli bychom Vám nabídnout naši speciální podzimní nabídku…
Zákazník: Počkejte, počkejte, já tady mám návštěvu – zavolejte v létě.

Infolinka Vodafone

Zákazník: Máte to THC? (myšleno mobilní telefon HTC)
Operátor:…ale marihuanu opravdu u Vodafonu nenabízíme...

Operátorka mluví se zákazníkem: „...pane inženýre, takže jsem domluveni! Já Vám to nejdříve změřím a potom i prodloužím.“
 
Operátor nabízí zákaznici program „Kamarádi“, zákaznice odpovídá, že nemá v blízkosti žádného kamaráda, jen svoji tchýni.. Na to operátor odpoví: „I z tchýně můžeme udělat kamaráda.“

Logo Vodafone

 
Zákazník volá a říká: ,,Potřebuji, abyste mi zrušili službu Honem-honem.“ Operátorka později zjistila, že zákazník měl na mysli službu „Připojení na skok“.
 
Operátor se představí: ,Dobrý den, u telefonu Petr Novák, jak vám to mohu udělat?“
  
Operátor při aktivaci služby popřeje zákazníkovi: „Tak Vám přeji, aby vám to dlouho fungovalo.“ Zákazník odvětí: „Tak to doufám, že to bude ještě dlouho a dobře.“
 
Na zákaznickou linku volá zákazník, pan Trouba, představí se jménem a na to operátorka přivítá zákazníka: „Dobrý den, Trubko.“
 
Zajímavosti Vodafone (neověřené)

Přes linku operátora se seznámilo přes 40 párů.
 
Operátoři mají i své oblíbené zákazníky, kteří zavolají i 300krát měsíčně a ještě posílají pohledy a čokolády.

Infolinka T-Mobile

Zákazník se chtěl připojovat pomocí internetu 4G, ale nevěděl, jestli má notebook nebo klasický počítač. Asistentka mu doporučila se podívat, jestli má odděleně obrazovku, klávesnici, myš...

Ilustrační foto.

Operátor: Jakým způsobem jste dobíjel kredit? Zákazník: Nooo, dobíjel jsem si kredit přes ten terminátor!

Zákazníkovi nešel wap přes vytáčené číslo - standardní hláška je „Chyba spojení CSD“ ... pán nám řekl, že mu to hlásí „Chyba spojení ČSSD“.