Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Silvestrovská hitparáda nejvtipnějších hlášek z infolinek operátorů

aktualizováno 
Každý má s infolinkami našich operátorů jiné zkušenosti. Někdo je spokojený, někdo už méně a občas se uskuteční rozhovor, který je hodný zvěčnění. A přesně takové pamětihodné rozhovory jsme pro vás nachystali v dnešním speciálním článku.

I taková operátorka může vyřizovat váš dotaz na infolince některého z mobilních operátorů. | foto: Profimedia.cz

Naše mobilní operátory jsme koncem tohoto roku požádali o zaslání vtipných rozhovorů z jejich infolinek a musíme uznat, že ve svém snažení byli skutečně úspěšní. Vybrali jsme ty nejpovedenější kousky, které jsme společně s dalšími příspěvky původem z nejrůznějších zákoutí internetu (jinými slovy jejich autentičnost není potvrzena) připravili do tohoto článku. Rovněž musíme dodat, že práce na infolinkách není žádná procházka růžovým sadem. Například v chrudimském Call Centru Vodafone je operátorů přibližně 400 a každý z nich dokáže v průměru odbavit zhruba 11 hovorů za hodinu. O tom, co všechno se dá na infolince zažít, si můžete přečíst v tomto článku. - čtěte T-Mobile: práce asistenta infolinky je těžší než práce kosmonauta

My vám za celou redakci Mobil.cz přejeme skvělého Silvestra a vynikající start do roku 2009.

Co Internet dal

Operátor: Kam je zapojený ten kabel?
Zákazník: Jak to myslíte?
Operátor: Když půjdete po tom kabelu, kam dojdete?
Zákazník: Asi k vám na ústřednu do Brna.

Operátor: Pane, jestli na mě budete pořád takhle křičet, tak vás upozorňuji, že to položím.
Zákazník: No to si zkuste! To pak teprve začnu řvát!!
Operátor: To je možné, ale už ne na mě.

Operátor: Vy jste přímo zřizovatel té linky?
Zákazník (cca 80let): Jak to myslíte?
Operátor: Na koho je ta linka psaná.
Zákazník: Jako kdo tu je?
Operátor: Hmm, dejme tomu.
Zákazník: Já a můj pes.
Operátor: Ale já bych potřeboval jméno.
Zákazník: Ťapina.

Zavináč

Zákazník: Já seberu ten modem a omlátím vám ho o hlavu!
Operátor: Myslíte tím přímo mne?
Zákazník: Ne. Vy jste jedinej trochu ochotnej. Vás jenom švihnu kabelem.

Operátor: Linka je vedena na jméno Šun Jun Čung Ťin Han? Cože? Aha, takže na pana Nováka…

Zákazník: K vám se dovolat, to je umění! Prosim vás, vy tam jste sám?
Operátor: Někdy mám ten pocit.

Zákazník: U telefonu pan Koláček! A nebude to tak sladký hovor, jak si myslíte!

Zákazník: Já jsem výslovně říkal, ať mi sem neposílají toho technika, co tu byl minule! Jdu ke dveřím, vodevřu a co myslíte? No byl to von!

Zákazník: Pošlete sem konečně někoho, kdo tomu rozumí, jinak na to pustím manželku a to teprve budete koukat!

Mobilní internet

Zákazník: Já bych rád věděl, proč se mi nezobrazuje číslo volaného.
Operátor: Velice se omlouvám, ale tohle řeší kolegové z hlasových služeb.
Zákazník: A kde jsem teď?
Operátor: Na technické podpoře internetového připojení.
Zákazník: Výborně! Já si objednával O2TV a rád bych věděl, kdy to bude.
Operátor: Velice se omlouvám, ale tohle řeší kolegové z obchodního oddělení…
Zákazník: Tak to bych rád věděl, proč mi v Mozille nefunguje aktualizace.
Operátor: Je mi líto, ale tohle já neřeším, protože….
Zákazník: Ježíši! Vaší práci bych chtěl mít!

Zákazník: Já jsem technik!
Operátor: Já vím. Takových techniků sem hodně volá…

Operátor: Máte tam ten kurzor?
Zákazník: Já nevím. To mělo být v tom instalačním balíčku?


Infolinka O2

Zákazník dobíjel O2 kartu u terminálu SAZKY a volá na *11
Zákazník: „Dobrý den, já nabíjel přes Terminátora Sazky a zatím se mi nepřipsal kredit.“

Zákazník nabíjí O2 kartu prostřednictvím operátora
Operátor: “…doručíme Vám zprávu o nabití“     
Zákazník: “To asi nepřijde, protože u nás neprohrnuli sníh a listonoška se k nám nedostane.“

Logo o2

Zjišťování typu zákazníkova telefonu
Operátor: Jaký máte typ telefonu? 
Zákazník: „jútú“

Odchozí hovor
Operátor: Dobrý den, chtěli bychom Vám nabídnout naši speciální podzimní nabídku…
Zákazník: Počkejte, počkejte, já tady mám návštěvu – zavolejte v létě.

Infolinka Vodafone

Zákazník: Máte to THC? (myšleno mobilní telefon HTC)
Operátor:…ale marihuanu opravdu u Vodafonu nenabízíme...

Operátorka mluví se zákazníkem: „...pane inženýre, takže jsem domluveni! Já Vám to nejdříve změřím a potom i prodloužím.“
 
Operátor nabízí zákaznici program „Kamarádi“, zákaznice odpovídá, že nemá v blízkosti žádného kamaráda, jen svoji tchýni.. Na to operátor odpoví: „I z tchýně můžeme udělat kamaráda.“

Logo Vodafone

 
Zákazník volá a říká: ,,Potřebuji, abyste mi zrušili službu Honem-honem.“ Operátorka později zjistila, že zákazník měl na mysli službu „Připojení na skok“.
 
Operátor se představí: ,Dobrý den, u telefonu Petr Novák, jak vám to mohu udělat?“
  
Operátor při aktivaci služby popřeje zákazníkovi: „Tak Vám přeji, aby vám to dlouho fungovalo.“ Zákazník odvětí: „Tak to doufám, že to bude ještě dlouho a dobře.“
 
Na zákaznickou linku volá zákazník, pan Trouba, představí se jménem a na to operátorka přivítá zákazníka: „Dobrý den, Trubko.“
 
Zajímavosti Vodafone (neověřené)

Přes linku operátora se seznámilo přes 40 párů.
 
Operátoři mají i své oblíbené zákazníky, kteří zavolají i 300krát měsíčně a ještě posílají pohledy a čokolády.

Infolinka T-Mobile

Zákazník se chtěl připojovat pomocí internetu 4G, ale nevěděl, jestli má notebook nebo klasický počítač. Asistentka mu doporučila se podívat, jestli má odděleně obrazovku, klávesnici, myš...

Ilustrační foto.

Operátor: Jakým způsobem jste dobíjel kredit? Zákazník: Nooo, dobíjel jsem si kredit přes ten terminátor!

Zákazníkovi nešel wap přes vytáčené číslo - standardní hláška je „Chyba spojení CSD“ ... pán nám řekl, že mu to hlásí „Chyba spojení ČSSD“.



Nejčtenější

Takto vypadá boj o zákazníky: pětkrát více dat a úhrada smluvní pokuty

Slovenský operátor O2 navýšil základní data u vybraných tarifů

Od revoluce v roce 2013 zažívá český mobilní trh spíše menší otřesy, zákazníci operátorů toužící po neomezeném tarifu s...

Konkurence se trefuje do „předražených“ nových iPhonů

Všechny tyto produkty Xiaomi stojí stejně, jako nový model iPhone XR

Na vysoké ceny novinek od Applu reagovali konkurenti poněkud posměšnými nabídkami. Ukazují v nich, co všechno z jejich...



Feministky kritizují nové iPhony. Jsou moc velké na ženskou ruku

iPhone XS/XS Max

Od doby, kdy Apple upustil od malých smartphonů, úhlopříčka nových modelů prudce narůstá. Nejnovější model ve verzi Max...

Nejnovější hodinky Apple Watch se povedly. Změří i elektrokardiogram

Apple představil Watch Series 4 s většími displeji a senzorem pro měření EKG

Přestože byly hlavními hvězdami tiskové konference Applu nové iPhony, zájem vzbudila i další generace chytrých hodinek....

Prohlédněte si nejlepší a nejdražší iPhone. Máme ho jako první

iPhone XS Max

Stejně jako v předchozích letech jsme se i letos vypravili do Německa, abychom mohli vyzkoušet nejnovější smartphone od...

Další z rubriky

Zázračný tarif od nich nedostanete. Vyzkoušeli jsme srovnávače tarifů

Tarifomat láká na nabídku na míru

Tarifní kalkulačky slouží především ke srovnání mobilních tarifů, lákají ovšem i na neveřejné tarify. V současnosti...

Nenechte se napálit speciálními čísly. Volání je pak velmi drahé

Ilustrační snímek

V době neomezených tarifů není víceméně potřeba řešit, jak dlouho voláme. Platí to ovšem jen v případech, kdy je hovor...

Operátor chtěl 37 tisíc, jenže smlouva byla uzavřena na ukradený průkaz

Ilustrační snímek

Operátoři by podle Českého telekomunikačního úřadu měli kontrolovat databázi neplatných dokladů. Informuje o tom v...

Najdete na iDNES.cz